01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-05-2022 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 952,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchruim volgends Hahnweide wedstrijd / Dag 2
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/05/2022 Piloot: BERT SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KSBT Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj Logger file: 2022-05-24-LXV-AGJ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:15:03 Duurvlucht : 03:11:07 Vrije vlucht : 246.1 km Fasttrack : 104.9 kmh Opgegeven proef: 228.5 km Driehoek : 135.8 km Hoogtewinst : 1401.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°37.718'N 9°26.142'E tijd: 12:26:28 UTC alti: 370 m Ontkoppelpunt pos.: 48°34.811'N 9°25.134'E = 193° 5.5 km van vertrek tijd: 12:30:24 UTC alti: 1060 m Landingspunt pos.: 48°37.888'N 9°25.789'E = 306° 0.5 km van vertrek tijd: 15:41:31 UTC alti: 367 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 03:15:03 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°34.931'N 9°28.421'E @ 12:35:06 UTC, 1261 m punt 1: 48°23.561'N 9°09.582'E @ 13:38:43 UTC, 1536 m punt 2: 48°18.568'N 8°44.186'E @ 13:59:29 UTC, 1032 m punt 3: 48°33.544'N 8°29.956'E @ 14:24:04 UTC, 1401 m punt 4: 48°17.329'N 8°43.426'E @ 14:54:15 UTC, 2115 m punt 5: 48°39.518'N 9°47.059'E @ 15:32:35 UTC, 1364 m Finish: 48°37.888'N 9°25.789'E @ 15:41:31 UTC, 367 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 31.3 km 228° @ 29.6 km/h been 2: 32.7 km 254° @ 94.5 km/h been 3: 32.8 km 328° @ 80.1 km/h been 4: 34.3 km 151° @ 68.3 km/h been 5: 88.5 km 62° @ 138.6 km/h been 6: 26.3 km 264° @ 176.6 km/h Afgelegde afstand: 246.1 km Duur: 03:06:25 Gemiddelde snelheid: 79.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 1037.0 m Finishhoogte: 367.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 670 m Totale score afstand: 246.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°23.292'N 9°07.139'E = 221° 35.5 km van vertrek tijd: 13:40:04 UTC alti: 1463 m Finishpunt pos.: 48°37.158'N 9°27.505'E = 122° 2.0 km van vertrek tijd: 15:40:04 UTC alti: 521 m Grootste afstand in 2 uur: 209.8 km Beste snelheid in 2 uur: 104.9 km/h Hoogteverlies: 942 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 232.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 002 AP2 GRAB 48°32.300'N 9°26.233'E punt 1: 126 HOHENZOL 48°19.417'N 8°58.000'E 42.2 km 236° punt 2: 165 NAGOLDSE 48°33.750'N 8°30.067'E 43.5 km 308° punt 3: 199 ROSENFEL 48°17.217'N 8°43.583'E 34.9 km 151° punt 4: 108 GINGEN 48°39.667'N 9°47.267'E 88.8 km 62° finish: 008 FINISH 48°37.250'N 9°28.867'E 23.0 km 259° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 002 AP2 GRAB @ 12:53:13 UTC, 1550 m punt 1: 126 HOHENZOL @ 13:45:49 UTC, 1105 m : 41.7 km 47.6 km/h punt 2: 165 NAGOLDSE @ 14:24:01 UTC, 1413 m : 42.5 km 66.7 km/h punt 3: 199 ROSENFEL @ 14:54:18 UTC, 2111 m : 33.9 km 67.1 km/h punt 4: 108 GINGEN @ 15:32:36 UTC, 1362 m : 87.8 km 137.6 km/h finish: 008 FINISH @ 15:39:30 UTC, 534 m : 22.5 km 196.0 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 228.5 km Duur van de proef: 02:46:17 Gemiddelde snelheid: 82.4 km/h Start hoogte: 938 m Hoogte passeren start: 1550 m Hoogte passeren finish: 534 m Hoogteverlies over proef: 404 m Totale score afstand: 228.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 38.0 km Been 1: 59.7 km Been 2: 38.0 km Totaal: 135.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:30:24 UTC einde: 15:41:31 UTC duur: 03:11:07 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 844 m @ 13:51:38 UTC hoog punt: 2245 m @ 14:52:38 UTC hoogtewinst: 1401 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4714 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||