CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-06-2022 -- Bart LEYSEN & TIMOTHY WERQUIN -- 709,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 06/06/2022
Piloot: BART LEYSEN
Zweefvliegtuig: D-9089
Toestel type: ASW20 Klasse: 15
Logger type: LX Navigation s/n: nh1
Logger file: 2022-06-06-LXN-NH1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:30:51
Duurvlucht : 04:22:51
Vrije vlucht : 156.5 km
Fasttrack : 57.3 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.256'N 5°22.768'E
tijd: 10:23:39 UTC
alti: 8 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°56.751'N 5°20.155'E = 228° 4.1 km van vertrek
tijd: 10:27:41 UTC
alti: 648 m
Landingspunt
pos.: 50°58.236'N 5°22.537'E = 262° 0.3 km van vertrek
tijd: 14:54:30 UTC
alti: 16 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 04:30:51
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 1.5 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°53.058'N 5°16.207'E @ 10:47:46 UTC, 888 m
punt 1: 50°57.401'N 5°42.884'E @ 12:06:40 UTC, 1061 m
punt 2: 51°23.338'N 5°55.826'E @ 12:36:34 UTC, 1177 m
punt 3: 51°13.127'N 5°50.078'E @ 12:57:41 UTC, 616 m
punt 4: 51°01.998'N 5°38.602'E @ 13:54:51 UTC, 930 m
Finish: 50°51.534'N 5°20.074'E @ 14:35:11 UTC, 712 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 32.3 km 75° @ 24.6 km/h
been 2: 50.4 km 17° @ 101.1 km/h
been 3: 20.1 km 199° @ 57.0 km/h
been 4: 24.6 km 213° @ 25.8 km/h
been 5: 29.1 km 228° @ 43.3 km/h
Afgelegde afstand: 156.5 km
Duur: 03:47:25
Gemiddelde snelheid: 41.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 12.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.9 km
Starthoogte: 584.0 m
Finishhoogte: 712.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -128 m
Totale score afstand: 156.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°57.594'N 5°28.423'E = 100° 6.7 km van vertrek
tijd: 11:59:26 UTC
alti: 1137 m
Finishpunt
pos.: 51°01.815'N 5°36.403'E = 67° 17.3 km van vertrek
tijd: 13:59:26 UTC
alti: 1036 m
Grootste afstand in 2 uur: 114.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 57.3 km/h
Hoogteverlies: 101 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 206.6 km GELDIG
vertrek: WEELDE A 51°24.050'N 4°58.129'E
start: WEELDE07 51°22.867'N 4°54.250'E
punt 1: WINTERSL 50°59.199'N 5°28.700'E 59.5 km 137°
punt 2: LOENHOUT 51°24.200'N 4°40.950'E 72.4 km 310°
punt 3: WEZEL 51°11.467'N 5°13.109'E 44.2 km 122°
finish: WEELDE07 51°22.867'N 4°54.250'E 30.5 km 314°
landing: WEELDEAE 51°24.050'N 4°58.132'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 648 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 27.0 km
Been 1: 42.4 km
Been 2: 27.0 km
Totaal: 96.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:31:39 UTC
einde: 14:54:30 UTC
duur: 04:22:51
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 576 m @ 12:12:05 UTC
hoog punt: 1371 m @ 12:42:01 UTC
hoogtewinst: 795 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:42:15 bearing 60.3°
Tweede punt: 14:35:14 bearing 94.2°
Totale hoek: 34.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6489
| |||||||||||||||||||||