CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-06-2022 -- Geert DE PALMENAER -- 621,2 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/06/2022
Piloot: GEERT DE PALMENAER
Zweefvliegtuig: D-5231
Toestel type: VENTUS C Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3
Logger file: 2022-06-04-LXV-PU3-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:23:58
Duurvlucht : 03:19:36
Vrije vlucht : 148.8 km
Fasttrack : 51.9 kmh
Opgegeven proef: 142.9 km
Driehoek : 117.5 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.139'E
tijd: 14:31:49 UTC
alti: 0 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.429'N 5°24.076'E = 81° 2.3 km van vertrek
tijd: 14:36:11 UTC
alti: 644 m
Landingspunt
pos.: 50°58.243'N 5°22.724'E = 89° 0.7 km van vertrek
tijd: 17:55:47 UTC
alti: 11 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:23:58
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°59.326'N 5°30.639'E @ 15:00:44 UTC, 791 m
punt 1: 51°09.535'N 5°09.357'E @ 15:44:18 UTC, 884 m
punt 2: 51°19.343'N 4°56.839'E @ 15:59:40 UTC, 673 m
punt 3: 51°07.856'N 5°26.568'E @ 16:59:38 UTC, 742 m
punt 4: 51°08.741'N 5°44.218'E @ 17:26:41 UTC, 752 m
Finish: 50°58.262'N 5°21.404'E @ 17:54:47 UTC, 155 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 31.2 km 307° @ 43.0 km/h
been 2: 23.3 km 321° @ 91.0 km/h
been 3: 40.6 km 121° @ 40.7 km/h
been 4: 20.7 km 85° @ 45.8 km/h
been 5: 33.0 km 234° @ 70.4 km/h
Afgelegde afstand: 148.8 km
Duur: 02:54:03
Gemiddelde snelheid: 51.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Starthoogte: 628.0 m
Finishhoogte: 155.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 473 m
Totale score afstand: 148.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°59.151'N 5°29.002'E = 78° 8.2 km van vertrek
tijd: 15:07:11 UTC
alti: 851 m
Finishpunt
pos.: 51°08.339'N 5°34.897'E = 38° 23.9 km van vertrek
tijd: 17:07:11 UTC
alti: 458 m
Grootste afstand in 2 uur: 103.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 51.9 km/h
Hoogteverlies: 393 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 151.3 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: TURNHOUT KERK 51°19.450'N 4°56.650'E 53.0 km 315°
punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 59.1 km 109°
punt 3: HELCHTEREN 51°03.378'N 5°22.953'E 27.1 km 248°
finish: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 12.1 km 217°
landing: HASSELT KIEWIT 50°58.190'N 5°19.929'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WINTERSLAG @ 15:15:05 UTC, 811 m
punt 1: TURNHOUT KERK @ 15:59:40 UTC, 673 m : 52.5 km 70.6 km/h
punt 2: KINROOI @ 17:26:39 UTC, 755 m : 58.1 km 40.1 km/h
punt 3: HELCHTEREN @ 17:50:22 UTC, 429 m : 26.1 km 66.0 km/h
finish: STOKROOIE KANAAL niet gerond
afbreekpunt: 50°58.377'N 5°21.347'E @ 17:54:40 UTC, 176 m : 6.1 km 85.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 142.9 km
Duur van de proef: 02:39:35
Gemiddelde snelheid: 53.7 km/h
Start hoogte: 628 m
Hoogte passeren start: 811 m
Hoogte aan break-punt: 176 m
Hoogteverlies over proef: 452 m
Totale score afstand: 142.9 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 47.7 km
Been 1: 32.9 km
Been 2: 36.9 km
Totaal: 117.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 14:36:11 UTC
einde: 17:55:47 UTC
duur: 03:19:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 421 m @ 16:12:50 UTC
hoog punt: 1102 m @ 16:45:53 UTC
hoogtewinst: 681 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:14:14 bearing 82.7°
Tweede punt: 15:59:40 bearing 34.4°
Totale hoek: -48.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5519
| |||||||||||||||||||||