01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-06-2022 -- Geert DE PALMENAER -- 621,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: NL sq7000 +LW dutchmil
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 04/06/2022 Piloot: GEERT DE PALMENAER Zweefvliegtuig: D-5231 Toestel type: VENTUS C Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: pu3 Logger file: 2022-06-04-LXV-PU3-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:23:58 Duurvlucht : 03:19:36 Vrije vlucht : 148.8 km Fasttrack : 51.9 kmh Opgegeven proef: 142.9 km Driehoek : 117.5 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.139'E tijd: 14:31:49 UTC alti: 0 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.429'N 5°24.076'E = 81° 2.3 km van vertrek tijd: 14:36:11 UTC alti: 644 m Landingspunt pos.: 50°58.243'N 5°22.724'E = 89° 0.7 km van vertrek tijd: 17:55:47 UTC alti: 11 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:23:58 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°59.326'N 5°30.639'E @ 15:00:44 UTC, 791 m punt 1: 51°09.535'N 5°09.357'E @ 15:44:18 UTC, 884 m punt 2: 51°19.343'N 4°56.839'E @ 15:59:40 UTC, 673 m punt 3: 51°07.856'N 5°26.568'E @ 16:59:38 UTC, 742 m punt 4: 51°08.741'N 5°44.218'E @ 17:26:41 UTC, 752 m Finish: 50°58.262'N 5°21.404'E @ 17:54:47 UTC, 155 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 31.2 km 307° @ 43.0 km/h been 2: 23.3 km 321° @ 91.0 km/h been 3: 40.6 km 121° @ 40.7 km/h been 4: 20.7 km 85° @ 45.8 km/h been 5: 33.0 km 234° @ 70.4 km/h Afgelegde afstand: 148.8 km Duur: 02:54:03 Gemiddelde snelheid: 51.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 628.0 m Finishhoogte: 155.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 473 m Totale score afstand: 148.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.151'N 5°29.002'E = 78° 8.2 km van vertrek tijd: 15:07:11 UTC alti: 851 m Finishpunt pos.: 51°08.339'N 5°34.897'E = 38° 23.9 km van vertrek tijd: 17:07:11 UTC alti: 458 m Grootste afstand in 2 uur: 103.7 km Beste snelheid in 2 uur: 51.9 km/h Hoogteverlies: 393 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 151.3 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E punt 1: TURNHOUT KERK 51°19.450'N 4°56.650'E 53.0 km 315° punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 59.1 km 109° punt 3: HELCHTEREN 51°03.378'N 5°22.953'E 27.1 km 248° finish: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 12.1 km 217° landing: HASSELT KIEWIT 50°58.190'N 5°19.929'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WINTERSLAG @ 15:15:05 UTC, 811 m punt 1: TURNHOUT KERK @ 15:59:40 UTC, 673 m : 52.5 km 70.6 km/h punt 2: KINROOI @ 17:26:39 UTC, 755 m : 58.1 km 40.1 km/h punt 3: HELCHTEREN @ 17:50:22 UTC, 429 m : 26.1 km 66.0 km/h finish: STOKROOIE KANAAL niet gerond afbreekpunt: 50°58.377'N 5°21.347'E @ 17:54:40 UTC, 176 m : 6.1 km 85.8 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 142.9 km Duur van de proef: 02:39:35 Gemiddelde snelheid: 53.7 km/h Start hoogte: 628 m Hoogte passeren start: 811 m Hoogte aan break-punt: 176 m Hoogteverlies over proef: 452 m Totale score afstand: 142.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 47.7 km Been 1: 32.9 km Been 2: 36.9 km Totaal: 117.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 14:36:11 UTC einde: 17:55:47 UTC duur: 03:19:36 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 421 m @ 16:12:50 UTC hoog punt: 1102 m @ 16:45:53 UTC hoogtewinst: 681 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 15:14:14 bearing 82.7° Tweede punt: 15:59:40 bearing 34.4° Totale hoek: -48.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5519 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||