01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-06-2022 -- Benjamin HEYLEN -- 371,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 04/06/2022 Piloot: BEN HEYLEN Zweefvliegtuig: PH-1500 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz Logger file: 2022-06-04-LXV-6FZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:25:03 Duurvlucht : 02:22:11 Vrije vlucht : 91.7 km Fasttrack : 47.8 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.115'E tijd: 14:40:18 UTC alti: -10 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.922'N 5°24.596'E = 66° 3.2 km van vertrek tijd: 14:43:10 UTC alti: 619 m Landingspunt pos.: 51°07.164'N 5°18.001'E = 344° 17.2 km van vertrek tijd: 17:05:21 UTC alti: 17 m Afstand take-off tot landing: 17.2 Totale vluchtduur: 02:25:03 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4 Start : 50°59.383'N 5°31.000'E @ 15:00:47 UTC, 685 m punt 1: 51°09.559'N 5°09.296'E @ 15:44:31 UTC, 832 m punt 2: 51°19.394'N 4°56.840'E @ 15:59:48 UTC, 646 m Finish: 51°07.099'N 5°21.678'E @ 17:01:42 UTC, 260 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 31.6 km 307° @ 43.4 km/h been 2: 23.3 km 322° @ 91.5 km/h been 3: 36.8 km 128° @ 35.7 km/h Afgelegde afstand: 91.7 km Duur: 02:00:55 Gemiddelde snelheid: 45.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 16.5 km Starthoogte: 617.0 m Finishhoogte: 260.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 357 m Totale score afstand: 91.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.405'N 5°29.591'E = 76° 9.0 km van vertrek tijd: 15:04:24 UTC alti: 645 m Finishpunt pos.: 51°06.901'N 5°17.186'E = 340° 17.1 km van vertrek tijd: 17:04:24 UTC alti: 101 m Grootste afstand in 2 uur: 95.6 km Beste snelheid in 2 uur: 47.8 km/h Hoogteverlies: 544 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 151.3 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E punt 1: TURNHOUT KERK 51°19.450'N 4°56.650'E 53.0 km 315° punt 2: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 59.1 km 109° punt 3: HELCHTEREN 51°03.378'N 5°22.953'E 27.1 km 248° finish: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 12.1 km 217° landing: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WINTERSLAG @ 15:14:50 UTC, 842 m punt 1: TURNHOUT KERK @ 15:59:48 UTC, 646 m : 52.5 km 70.0 km/h punt 2: KINROOI niet gerond afbreekpunt: 51°09.089'N 5°22.475'E @ 16:59:43 UTC, 374 m : 32.9 km 33.0 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 85.4 km Duur van de proef: 01:44:53 Gemiddelde snelheid: 48.8 km/h Start hoogte: 598 m Hoogte passeren start: 842 m Hoogte aan break-punt: 374 m Hoogteverlies over proef: 224 m Totale score afstand: 85.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 14:43:10 UTC einde: 17:05:21 UTC duur: 02:22:11 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 444 m @ 16:03:47 UTC hoog punt: 905 m @ 16:46:58 UTC hoogtewinst: 461 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 15:13:41 bearing 82.5° Tweede punt: 15:59:48 bearing 34.4° Totale hoek: -48.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5549 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||