CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-06-2022 -- Benjamin HEYLEN -- 536,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 06/06/2022
Piloot: BEN HEYLEN
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz
Logger file: 2022-06-06-LXV-6FZ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:15:38
Duurvlucht : 03:12:15
Vrije vlucht : 113.6 km
Fasttrack : 48.8 kmh
Driehoek : 100.1 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.253'N 5°22.764'E
tijd: 10:24:34 UTC
alti: 15 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°56.480'N 5°20.572'E = 218° 4.2 km van vertrek
tijd: 10:27:57 UTC
alti: 624 m
Landingspunt
pos.: 50°58.233'N 5°22.650'E = 254° 0.1 km van vertrek
tijd: 13:40:12 UTC
alti: 19 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:15:38
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 50°54.904'N 5°17.781'E @ 10:34:29 UTC, 482 m
punt 1: 51°00.955'N 5°41.145'E @ 11:20:32 UTC, 1111 m
punt 2: 51°16.023'N 5°38.518'E @ 11:47:11 UTC, 897 m
punt 3: 51°04.841'N 5°40.781'E @ 12:19:01 UTC, 589 m
Finish: 50°52.755'N 5°17.794'E @ 13:18:40 UTC, 504 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 29.6 km 67° @ 38.5 km/h
been 2: 28.1 km 354° @ 63.3 km/h
been 3: 20.9 km 173° @ 39.4 km/h
been 4: 35.0 km 230° @ 35.2 km/h
Afgelegde afstand: 113.6 km
Duur: 02:44:11
Gemiddelde snelheid: 41.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 11.7 km
Starthoogte: 473.0 m
Finishhoogte: 504.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -31 m
Totale score afstand: 113.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°57.518'N 5°26.760'E = 106° 4.9 km van vertrek
tijd: 11:14:19 UTC
alti: 1250 m
Finishpunt
pos.: 50°55.477'N 5°19.296'E = 218° 6.6 km van vertrek
tijd: 13:14:19 UTC
alti: 724 m
Grootste afstand in 2 uur: 97.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 48.8 km/h
Hoogteverlies: 526 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 155.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E
punt 1: MAASMECHELEN 50°58.502'N 5°42.063'E 15.7 km 95°
punt 2: WEERT AFRIT 51°16.710'N 5°44.310'E 33.9 km 4°
punt 3: ZEPPEREN 50°49.196'N 5°14.489'E 61.8 km 214°
punt 4: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 28.6 km 60°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 15.5 km 279°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WINTERSLAG @ 10:56:28 UTC, 1128 m
punt 1: MAASMECHELEN niet gerond
afbreekpunt: 51°00.888'N 5°40.993'E @ 11:20:27 UTC, 1114 m : 11.1 km 27.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 11.1 km
Duur van de proef: 00:23:59
Gemiddelde snelheid: 27.8 km/h
Start hoogte: 473 m
Hoogte passeren start: 1128 m
Hoogte aan break-punt: 1114 m
Hoogteverlies over proef: -641 m
Totale score afstand: 11.1 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 28.0 km
Been 1: 44.0 km
Been 2: 28.1 km
Totaal: 100.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:27:57 UTC
einde: 13:40:12 UTC
duur: 03:12:15
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 473 m @ 10:34:16 UTC
hoog punt: 1314 m @ 11:15:12 UTC
hoogtewinst: 841 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:48:01 bearing 62.7°
Tweede punt: 13:18:36 bearing 92.2°
Totale hoek: 29.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6793
| |||||||||||||||||||||