01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-06-2022 -- Tom SEGERS -- 268,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 04/06/2022 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: OO-ZEX Toestel type: ASTIR CS Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2022-06-04-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:03:54 Duurvlucht : 02:00:36 Vrije vlucht : 59.3 km Fasttrack : 32.8 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.233'N 5°22.108'E tijd: 14:46:55 UTC alti: -14 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.031'N 5°24.497'E = 62° 3.2 km van vertrek tijd: 14:50:13 UTC alti: 660 m Landingspunt pos.: 51°05.091'N 5°25.674'E = 18° 13.4 km van vertrek tijd: 16:50:49 UTC alti: 22 m Afstand take-off tot landing: 13.4 Totale vluchtduur: 02:03:54 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3 Start : 50°57.053'N 5°21.831'E @ 14:57:58 UTC, 644 m punt 1: 51°13.247'N 5°08.614'E @ 15:54:11 UTC, 875 m Finish: 51°05.313'N 5°26.514'E @ 16:46:06 UTC, 196 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 33.8 km 333° @ 36.0 km/h been 2: 25.5 km 125° @ 29.5 km/h Afgelegde afstand: 59.3 km Duur: 01:48:08 Gemiddelde snelheid: 32.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 14.1 km Starthoogte: 648.0 m Finishhoogte: 196.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 452 m Totale score afstand: 59.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.042'N 5°24.489'E = 62° 3.2 km van vertrek tijd: 14:50:14 UTC alti: 659 m Finishpunt pos.: 51°04.761'N 5°25.475'E = 18° 12.7 km van vertrek tijd: 16:50:14 UTC alti: 107 m Grootste afstand in 2 uur: 65.7 km Beste snelheid in 2 uur: 32.8 km/h Hoogteverlies: 552 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 83.8 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 32.8 km 334° punt 2: MEEUWEN DORP 51°06.009'N 5°31.112'E 28.8 km 121° finish: STOKROOIE KANAAL 50°58.180'N 5°16.700'E 22.2 km 229° landing: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 15:00:22 UTC, 449 m punt 1: DESSEL KNL @ 15:50:00 UTC, 644 m : 32.3 km 39.1 km/h punt 2: MEEUWEN DORP niet gerond afbreekpunt: 51°05.566'N 5°26.698'E @ 16:46:34 UTC, 173 m : 23.1 km 24.5 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 55.4 km Duur van de proef: 01:46:12 Gemiddelde snelheid: 31.3 km/h Start hoogte: 444 m Hoogte passeren start: 449 m Hoogte aan break-punt: 173 m Hoogteverlies over proef: 271 m Totale score afstand: 55.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 14:50:13 UTC einde: 16:50:49 UTC duur: 02:00:36 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 349 m @ 15:01:46 UTC hoog punt: 974 m @ 15:07:49 UTC hoogtewinst: 625 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:57:55 bearing 84.6° Tweede punt: 15:54:10 bearing 52.1° Totale hoek: -32.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 671 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||