01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-05-2022 -- Carsten WEISE -- 1221,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Zoersel sector open 4500 ft NL XPDR 7000
IGC File gegevens: 133 Declaratie onvolledig (gecheckt) Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/05/2022 Piloot: Zweefvliegtuig: D-7720 Toestel type: VENTUSB/16M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6zp Logger file: 2022-05-28-LXV-6ZP-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 400 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:19:20 Duurvlucht : 05:15:58 Vrije vlucht : 345.0 km Fasttrack : 76.5 kmh Opgegeven proef: 136.3 km Driehoek : 198.6 km Hoogtewinst : 1189.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°15.898'N 4°45.285'E tijd: 09:50:42 UTC alti: -60 m Ontkoppelpunt pos.: 51°16.893'N 4°43.354'E = 309° 2.9 km van vertrek tijd: 09:54:04 UTC alti: 519 m Landingspunt pos.: 51°15.902'N 4°45.209'E = 275° 0.1 km van vertrek tijd: 15:10:02 UTC alti: -50 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:19:20 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°15.774'N 4°43.814'E @ 09:57:58 UTC, 1062 m punt 1: 51°39.091'N 4°47.619'E @ 10:39:32 UTC, 862 m punt 2: 51°49.155'N 6°16.433'E @ 11:58:50 UTC, 1508 m punt 3: 51°34.982'N 4°41.709'E @ 14:01:51 UTC, 996 m punt 4: 51°15.699'N 4°45.145'E @ 14:22:54 UTC, 900 m punt 5: 51°13.699'N 5°05.567'E @ 14:44:58 UTC, 1587 m Finish: 51°15.882'N 4°44.135'E @ 15:08:54 UTC, 101 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 43.5 km 6° @ 62.7 km/h been 2: 103.9 km 79° @ 78.6 km/h been 3: 112.3 km 257° @ 54.8 km/h been 4: 36.0 km 174° @ 102.5 km/h been 5: 24.1 km 99° @ 65.4 km/h been 6: 25.3 km 279° @ 63.3 km/h Afgelegde afstand: 345.0 km Duur: 05:10:56 Gemiddelde snelheid: 66.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km Starthoogte: 519.0 m Finishhoogte: 101.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 418 m Totale score afstand: 345.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°23.848'N 4°45.173'E = 359° 14.7 km van vertrek tijd: 10:14:42 UTC alti: 1211 m Finishpunt pos.: 51°45.218'N 5°59.711'E = 57° 101.8 km van vertrek tijd: 12:14:42 UTC alti: 944 m Grootste afstand in 2 uur: 152.9 km Beste snelheid in 2 uur: 76.5 km/h Hoogteverlies: 267 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 332.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1ZOER 51°15.850'N 4°45.250'E punt 1: 20WAA 51°41.610'N 5°02.990'E 52.0 km 23° punt 2: 3EMMERICH PALMER 51°49.333'N 6°16.467'E 85.8 km 80° punt 3: 3BORK 51°51.230'N 6°48.880'E 37.4 km 84° finish: 1ZOER 51°15.850'N 4°45.250'E 157.2 km 246° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1ZOER @ 09:58:57 UTC, 1055 m punt 1: 20WAA @ 10:53:37 UTC, 1103 m : 51.5 km 56.5 km/h punt 2: 3EMMERICH PALMER @ 11:58:43 UTC, 1507 m : 84.8 km 78.1 km/h punt 3: 3BORK niet gerond afbreekpunt: 51°49.083'N 6°16.344'E @ 11:58:43 UTC, 1507 m : 0.0 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 136.3 km Duur van de proef: 01:59:46 Gemiddelde snelheid: 68.3 km/h Start hoogte: 519 m Hoogte passeren start: 1055 m Hoogte aan break-punt: 1507 m Hoogteverlies over proef: -988 m Totale score afstand: 136.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 58.6 km Been 1: 55.6 km Been 2: 84.5 km Totaal: 198.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:54:04 UTC einde: 15:10:02 UTC duur: 05:15:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 445 m @ 11:04:42 UTC hoog punt: 1634 m @ 14:43:49 UTC hoogtewinst: 1189 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:01:43 bearing 50.7° Tweede punt: 14:02:03 bearing 10.8° Totale hoek: -39.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Declaratie onvolledig (gecheckt) Rekentijd 8727 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||