CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-06-2022 -- Ivo DE SCHEPPER -- 1600,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/06/2022
Piloot: IVO DE SCHEPPER
Zweefvliegtuig: D-KJNU
Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn
Logger file: 2022-06-10-LXV-ESN-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:41:28
Duurvlucht : 04:37:16
Vrije vlucht : 362.1 km
Fasttrack : 105.2 kmh
Opgegeven proef: 345.6 km
Driehoek : 243.9 km
Hoogtewinst : 1406.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 51°18.180'N 13°13.993'E
tijd: 09:49:22 UTC
alti: 35 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°19.544'N 13°11.408'E = 310° 3.9 km van vertrek
tijd: 09:53:34 UTC
alti: 662 m
Landingspunt
pos.: 51°18.141'N 13°13.540'E = 262° 0.5 km van vertrek
tijd: 14:30:50 UTC
alti: 43 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 04:41:28
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°17.570'N 13°22.254'E @ 10:20:08 UTC, 1302 m
punt 1: 51°42.062'N 12°41.962'E @ 11:13:46 UTC, 1202 m
punt 2: 51°45.809'N 12°25.577'E @ 11:30:13 UTC, 1328 m
punt 3: 52°06.137'N 11°51.937'E @ 12:15:52 UTC, 1515 m
punt 4: 52°15.520'N 11°42.667'E @ 12:32:15 UTC, 975 m
punt 5: 51°46.447'N 13°37.434'E @ 13:54:15 UTC, 1487 m
Finish: 51°17.559'N 13°12.884'E @ 14:28:47 UTC, 302 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 65.1 km 315° @ 72.8 km/h
been 2: 20.1 km 290° @ 73.3 km/h
been 3: 53.9 km 315° @ 70.9 km/h
been 4: 20.4 km 329° @ 74.6 km/h
been 5: 141.9 km 112° @ 103.9 km/h
been 6: 60.6 km 208° @ 105.3 km/h
Afgelegde afstand: 362.1 km
Duur: 04:08:39
Gemiddelde snelheid: 87.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Starthoogte: 534.0 m
Finishhoogte: 302.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 232 m
Totale score afstand: 362.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 52°12.497'N 11°41.779'E = 314° 146.3 km van vertrek
tijd: 12:29:34 UTC
alti: 1078 m
Finishpunt
pos.: 51°17.671'N 13°14.570'E = 145° 1.2 km van vertrek
tijd: 14:29:35 UTC
alti: 226 m
Grootste afstand in 2 uur: 210.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 105.2 km/h
Hoogteverlies: 852 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 347.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 006HAFEN 51°19.350'N 13°16.733'E
punt 1: 116ELBBRUECKE-MAGDEBURG 52°13.217'N 11°42.217'E 147.6 km 313°
punt 2: 469WALDDREHNA 51°46.723'N 13°37.155'E 140.4 km 110°
finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 59.5 km 207°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 006HAFEN @ 10:26:41 UTC, 1271 m
punt 1: 116ELBBRUECKE-MAGDEBURG @ 12:30:23 UTC, 982 m : 147.1 km 71.4 km/h
punt 2: 469WALDDREHNA @ 13:54:05 UTC, 1487 m : 139.4 km 100.0 km/h
finish: 010CANIZ @ 14:28:26 UTC, 353 m : 59.0 km 103.0 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 345.6 km
Duur van de proef: 04:01:45
Gemiddelde snelheid: 85.8 km/h
Start hoogte: 534 m
Hoogte passeren start: 1271 m
Hoogte passeren finish: 353 m
Hoogteverlies over proef: 181 m
Totale score afstand: 345.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 68.3 km
Been 1: 68.3 km
Been 2: 107.3 km
Totaal: 243.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:53:34 UTC
einde: 14:30:50 UTC
duur: 04:37:16
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 534 m @ 09:55:34 UTC
hoog punt: 1940 m @ 13:42:15 UTC
hoogtewinst: 1406 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5221
| |||||||||||||||||||||