01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-05-2022 -- Bob EVERAERT -- 1209,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt - Luchtruim zoals vrijgegeven voor OBGN tijdens wedstrijdbriefing
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/05/2022 Piloot: BOB EVERAERT Zweefvliegtuig: OO-YPL Toestel type: LS 1 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4iy Logger file: 2022-05-18-NAV-4IY-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:15:04 Duurvlucht : 03:12:32 Vrije vlucht : 254.5 km Fasttrack : 89.8 kmh Opgegeven proef: 241.9 km Driehoek : 161.7 km Hoogtewinst : 1549.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.293'N 5°24.528'E tijd: 12:14:47 UTC alti: 464 m Ontkoppelpunt pos.: 50°01.690'N 5°24.077'E = 206° 1.2 km van vertrek tijd: 12:17:19 UTC alti: 1074 m Landingspunt pos.: 50°02.321'N 5°24.391'E = 288° 0.2 km van vertrek tijd: 15:29:51 UTC alti: 477 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 03:15:04 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°01.686'N 5°23.927'E @ 12:17:27 UTC, 1090 m punt 1: 50°08.567'N 5°36.935'E @ 12:40:54 UTC, 1501 m punt 2: 50°14.078'N 6°27.881'E @ 13:26:26 UTC, 2056 m punt 3: 50°18.785'N 6°43.924'E @ 13:39:15 UTC, 2187 m punt 4: 49°59.372'N 6°20.052'E @ 14:06:38 UTC, 1867 m punt 5: 50°15.381'N 6°22.749'E @ 14:29:44 UTC, 1928 m Finish: 50°01.021'N 5°22.749'E @ 15:26:19 UTC, 828 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 50° @ 51.4 km/h been 2: 61.5 km 80° @ 81.0 km/h been 3: 21.0 km 65° @ 98.1 km/h been 4: 45.9 km 218° @ 100.5 km/h been 5: 29.9 km 6° @ 77.5 km/h been 6: 76.3 km 250° @ 80.9 km/h Afgelegde afstand: 254.5 km Duur: 03:08:52 Gemiddelde snelheid: 80.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.2 km Starthoogte: 1074.0 m Finishhoogte: 828.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 246 m Totale score afstand: 254.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°08.482'N 5°39.129'E = 56° 20.9 km van vertrek tijd: 12:47:52 UTC alti: 1967 m Finishpunt pos.: 50°12.240'N 6°03.282'E = 68° 49.7 km van vertrek tijd: 14:47:52 UTC alti: 1807 m Grootste afstand in 2 uur: 179.5 km Beste snelheid in 2 uur: 89.8 km/h Hoogteverlies: 160 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 241.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ST HUBERT MIL 50°02.050'N 5°26.400'E punt 1: KERPEN EIFEL SX 50°18.500'N 6°43.567'E 96.8 km 71° punt 2: UTSCHEID 49°59.867'N 6°20.617'E 44.1 km 218° punt 3: SCHWARZER MAN SC 50°15.267'N 6°21.567'E 28.6 km 2° finish: ST HUBERT GLD 50°02.150'N 5°24.250'E 72.5 km 251° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ST HUBERT MIL @ 12:24:24 UTC, 1434 m punt 1: KERPEN EIFEL SX @ 13:39:20 UTC, 2176 m : 96.8 km 77.5 km/h punt 2: UTSCHEID @ 14:05:54 UTC, 1867 m : 44.1 km 99.5 km/h punt 3: SCHWARZER MAN SC @ 14:30:01 UTC, 1910 m : 28.6 km 71.1 km/h finish: ST HUBERT GLD @ 15:23:10 UTC, 1018 m : 72.5 km 81.8 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 241.9 km Duur van de proef: 02:58:46 Gemiddelde snelheid: 81.2 km/h Start hoogte: 1074 m Hoogte passeren start: 1434 m Hoogte passeren finish: 1018 m Hoogteverlies over proef: 56 m Totale score afstand: 241.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 71.2 km Been 1: 45.3 km Been 2: 45.3 km Totaal: 161.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:17:19 UTC einde: 15:29:51 UTC duur: 03:12:32 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 953 m @ 12:33:08 UTC hoog punt: 2502 m @ 13:43:37 UTC hoogtewinst: 1549 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:39:10 bearing 111.5° Tweede punt: 15:26:17 bearing 146.9° Totale hoek: 35.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5529 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||