01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2022 -- Rik VANDEN BOER -- 1316,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/06/2022 Piloot: RIK VANDEN BOER Zweefvliegtuig: D-1871 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7v7 Logger file: 2022-06-03-LXV-7V7-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:38:08 Duurvlucht : 04:35:02 Vrije vlucht : 298.9 km Fasttrack : 91.8 kmh Opgegeven proef: 284.4 km Driehoek : 219.2 km Hoogtewinst : 1130.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.461'N 5°54.906'E tijd: 10:20:22 UTC alti: 20 m Ontkoppelpunt pos.: 52°04.284'N 5°58.171'E = 68° 4.0 km van vertrek tijd: 10:23:28 UTC alti: 536 m Landingspunt pos.: 52°03.666'N 5°55.171'E = 38° 0.5 km van vertrek tijd: 14:58:30 UTC alti: 37 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 04:38:08 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 52°02.162'N 5°54.322'E @ 10:46:32 UTC, 984 m punt 1: 52°21.843'N 6°28.091'E @ 12:14:42 UTC, 654 m punt 2: 52°52.794'N 6°01.794'E @ 12:58:28 UTC, 1205 m punt 3: 52°46.257'N 6°55.512'E @ 13:42:19 UTC, 831 m punt 4: 52°35.101'N 6°21.982'E @ 14:13:05 UTC, 1104 m punt 5: 52°17.945'N 6°25.581'E @ 14:36:53 UTC, 1095 m Finish: 52°03.183'N 5°54.800'E @ 14:57:46 UTC, 140 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 53.0 km 46° @ 36.1 km/h been 2: 64.6 km 333° @ 88.6 km/h been 3: 61.6 km 101° @ 84.2 km/h been 4: 43.1 km 241° @ 84.0 km/h been 5: 32.1 km 173° @ 80.9 km/h been 6: 44.5 km 232° @ 127.9 km/h Afgelegde afstand: 298.9 km Duur: 04:11:14 Gemiddelde snelheid: 71.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 371.0 m Finishhoogte: 140.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 231 m Totale score afstand: 298.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°50.938'N 6°04.354'E = 7° 88.7 km van vertrek tijd: 12:56:42 UTC alti: 1335 m Finishpunt pos.: 52°04.118'N 5°56.062'E = 47° 1.8 km van vertrek tijd: 14:56:42 UTC alti: 290 m Grootste afstand in 2 uur: 183.5 km Beste snelheid in 2 uur: 91.8 km/h Hoogteverlies: 1045 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 289.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: TLSP-K 52°04.000'N 6°03.000'E punt 1: NIJVERDAL 52°21.900'N 6°28.500'E 44.1 km 41° punt 2: WOLVEGA 52°52.900'N 6°01.500'E 65.1 km 332° punt 3: EMMEN 52°46.200'N 6°55.900'E 62.4 km 101° punt 4: BALKBRUG 52°36.200'N 6°24.400'E 40.1 km 243° punt 5: HOLTERBERG 52°18.000'N 6°26.000'E 33.8 km 177° finish: TERLET GLD 52°03.717'N 5°55.183'E 44.0 km 233° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: TLSP-K @ 11:08:52 UTC, 1061 m punt 1: NIJVERDAL @ 12:14:44 UTC, 654 m : 43.6 km 39.7 km/h punt 2: WOLVEGA @ 12:58:28 UTC, 1205 m : 64.1 km 87.9 km/h punt 3: EMMEN @ 13:42:18 UTC, 829 m : 61.4 km 84.0 km/h punt 4: BALKBRUG @ 14:07:28 UTC, 616 m : 39.1 km 93.1 km/h punt 5: HOLTERBERG @ 14:36:50 UTC, 1096 m : 32.8 km 67.0 km/h finish: TERLET GLD @ 14:57:36 UTC, 194 m : 43.5 km 125.7 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 284.4 km Duur van de proef: 03:48:44 Gemiddelde snelheid: 74.6 km/h Start hoogte: 371 m Hoogte passeren start: 1061 m Hoogte passeren finish: 194 m Hoogteverlies over proef: 177 m Totale score afstand: 284.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 76.8 km Been 1: 61.4 km Been 2: 81.0 km Totaal: 219.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:23:28 UTC einde: 14:58:30 UTC duur: 04:35:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 298 m @ 12:01:28 UTC hoog punt: 1428 m @ 14:21:51 UTC hoogtewinst: 1130 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6374 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||