01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-06-2022 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 4143,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: DABS en Notams gecontroleerd, meervoudig contact met Langen Info voor crossing EDR's, Contact met paradropzones voor crossing, opgeroepen bij RMZ's, gebruikt luchtruim vrij toegankelijk
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 11/06/2022 Piloot: BERT SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KSBT Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj Logger file: 2022-06-11-LXV-AGJ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 10:46:41 Duurvlucht : 09:58:20 Vrije vlucht : 1048.0 km Fasttrack : 129.8 kmh Opgegeven proef: 1011.0 km Driehoek : 1011.1 km Hoogtewinst : 1769.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LSZN Hausen Am Albis BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 47°14.313'N 8°31.201'E tijd: 07:56:32 UTC alti: 480 m Ontkoppelpunt pos.: 47°14.125'N 8°10.871'E = 269° 25.6 km van vertrek tijd: 08:07:55 UTC alti: 1873 m Landingspunt pos.: 47°14.317'N 8°30.866'E = 271° 0.4 km van vertrek tijd: 18:43:13 UTC alti: 491 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 10:46:41 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 20.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 47°32.332'N 7°59.209'E @ 08:27:00 UTC, 1844 m punt 1: 50°09.257'N 9°39.106'E @ 11:26:48 UTC, 1727 m punt 2: 49°06.790'N 13°08.457'E @ 13:40:24 UTC, 2108 m punt 3: 48°10.109'N 9°10.671'E @ 16:40:05 UTC, 1629 m punt 4: 48°15.138'N 8°43.551'E @ 17:16:51 UTC, 2095 m punt 5: 47°32.826'N 7°58.842'E @ 18:14:18 UTC, 1296 m Finish: 47°24.969'N 8°12.907'E @ 18:25:20 UTC, 684 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 315.5 km 22° @ 105.3 km/h been 2: 277.3 km 113° @ 124.6 km/h been 3: 310.3 km 252° @ 103.6 km/h been 4: 34.9 km 286° @ 56.9 km/h been 5: 96.2 km 216° @ 100.5 km/h been 6: 22.9 km 129° @ 124.5 km/h Afgelegde afstand: 1057.1 km Duur: 09:58:20 Gemiddelde snelheid: 106.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 52.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 30.3 km Starthoogte: 1844.0 m Finishhoogte: 684.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 1160 m Totale score afstand: 1048.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°05.648'N 9°35.150'E = 13° 327.1 km van vertrek tijd: 11:23:51 UTC alti: 1828 m Finishpunt pos.: 49°08.379'N 12°45.712'E = 55° 379.6 km van vertrek tijd: 13:23:51 UTC alti: 1596 m Grootste afstand in 2 uur: 259.5 km Beste snelheid in 2 uur: 129.8 km/h Hoogteverlies: 232 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 1011.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: SISSELER FABRIK 47°32.983'N 7°58.867'E punt 1: BURGSINN BF 50°09.033'N 9°39.350'E 314.2 km 22° punt 2: GROSSER ARBER SC 49°06.817'N 13°08.350'E 276.8 km 113° finish: SISSELER FABRIK 47°32.983'N 7°58.867'E 420.0 km 247° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: SISSELER FABRIK @ 08:27:39 UTC, 1794 m punt 1: BURGSINN BF @ 11:26:50 UTC, 1726 m : 314.2 km 105.2 km/h punt 2: GROSSER ARBER SC @ 13:40:25 UTC, 2102 m : 276.8 km 124.3 km/h finish: SISSELER FABRIK @ 18:14:10 UTC, 1302 m : 420.0 km 92.1 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 1011.0 km Duur van de proef: 09:46:31 Gemiddelde snelheid: 103.4 km/h Start hoogte: 1794 m Hoogte passeren start: 1794 m Hoogte passeren finish: 1302 m Hoogteverlies over proef: 492 m Totale score afstand: 1011.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 315.3 km Been 1: 276.6 km Been 2: 419.2 km Totaal: 1011.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:27:00 UTC einde: 18:25:20 UTC duur: 09:58:20 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 759 m @ 10:38:10 UTC hoog punt: 2528 m @ 17:24:19 UTC hoogtewinst: 1769 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 40976 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||