CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-05-2022 -- Tom CONINGS -- 690,3 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/05/2022
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2022-05-26-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:43:06
Duurvlucht : 03:40:02
Vrije vlucht : 160.3 km
Fasttrack : 57.5 kmh
Opgegeven proef: 149.1 km
Driehoek : 132.8 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EHZZ Terlet BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 52°03.888'N 5°55.439'E
tijd: 10:43:21 UTC
alti: 19 m
Ontkoppelpunt
pos.: 52°02.845'N 5°59.037'E = 115° 4.5 km van vertrek
tijd: 10:46:25 UTC
alti: 543 m
Landingspunt
pos.: 52°03.856'N 5°55.374'E = 231° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:26:27 UTC
alti: 25 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:43:06
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 52°02.086'N 5°57.539'E @ 11:17:28 UTC, 773 m
punt 1: 52°11.401'N 6°30.471'E @ 12:04:35 UTC, 946 m
punt 2: 52°21.570'N 6°36.403'E @ 12:22:48 UTC, 774 m
punt 3: 52°29.652'N 6°17.280'E @ 12:55:38 UTC, 832 m
punt 4: 52°15.606'N 6°28.431'E @ 13:49:39 UTC, 1116 m
Finish: 52°03.856'N 5°55.374'E @ 14:26:27 UTC, 25 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 41.4 km 65° @ 52.7 km/h
been 2: 20.0 km 20° @ 66.0 km/h
been 3: 26.4 km 305° @ 48.2 km/h
been 4: 29.0 km 154° @ 32.2 km/h
been 5: 43.5 km 240° @ 71.0 km/h
Afgelegde afstand: 160.3 km
Duur: 03:08:59
Gemiddelde snelheid: 50.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km
Starthoogte: 537.0 m
Finishhoogte: 25.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 512 m
Totale score afstand: 160.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 52°05.655'N 5°56.508'E = 20° 3.5 km van vertrek
tijd: 11:43:15 UTC
alti: 889 m
Finishpunt
pos.: 52°15.501'N 6°26.986'E = 59° 41.9 km van vertrek
tijd: 13:43:15 UTC
alti: 625 m
Grootste afstand in 2 uur: 115.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 57.5 km/h
Hoogteverlies: 264 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 152.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: TLSP-K 52°04.000'N 6°03.000'E
punt 1: BORNERBROEK 52°17.600'N 6°38.400'E 47.6 km 58°
punt 2: SALLAND AF2 52°29.883'N 6°17.400'E 33.0 km 314°
punt 3: MARKELO 52°14.200'N 6°26.500'E 30.9 km 160°
finish: TERLET GLD 52°03.717'N 5°55.183'E 40.7 km 242°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: TLSP-K @ 11:21:12 UTC, 803 m
punt 1: BORNERBROEK @ 12:12:01 UTC, 659 m : 47.1 km 55.6 km/h
punt 2: SALLAND AF2 @ 12:55:35 UTC, 824 m : 32.0 km 44.0 km/h
punt 3: MARKELO @ 13:51:43 UTC, 1088 m : 29.9 km 31.9 km/h
finish: TERLET GLD @ 14:26:27 UTC, 25 m : 40.2 km 69.4 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 149.1 km
Duur van de proef: 03:05:15
Gemiddelde snelheid: 48.3 km/h
Start hoogte: 537 m
Hoogte passeren start: 803 m
Hoogte passeren finish: 25 m
Hoogteverlies over proef: 512 m
Totale score afstand: 149.1 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 39.8 km
Been 1: 37.2 km
Been 2: 55.8 km
Totaal: 132.8 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:46:25 UTC
einde: 14:26:27 UTC
duur: 03:40:02
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 284 m @ 13:16:30 UTC
hoog punt: 1155 m @ 13:50:53 UTC
hoogtewinst: 871 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4822
| |||||||||||||||||||||