01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-06-2022 -- Bart LEYSEN -- 2005,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpdr 7000 in NL, xpdr 6101 en uitluisteren bij Niederrhein, zwartberg uitgeluisterd
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 12/06/2022 Piloot: BART LEYSEN Zweefvliegtuig: D-9089 Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jxv Logger file: 2022-06-12-LXV-JXV-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:13:03 Duurvlucht : 08:12:21 Vrije vlucht : 551.5 km Fasttrack : 103.3 kmh Opgegeven proef: 215.1 km Driehoek : 313.2 km Hoogtewinst : 1262.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.873'N 4°58.244'E tijd: 09:50:40 UTC alti: -56 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.624'N 4°57.389'E = 245° 1.1 km van vertrek tijd: 09:51:22 UTC alti: 456 m Landingspunt pos.: 51°23.928'N 4°58.418'E = 63° 0.2 km van vertrek tijd: 18:03:43 UTC alti: -43 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 08:13:03 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.624'N 4°57.389'E @ 09:51:22 UTC, 456 m punt 1: 51°28.238'N 4°41.530'E @ 10:19:45 UTC, 711 m punt 2: 50°57.844'N 5°21.610'E @ 11:16:58 UTC, 820 m punt 3: 51°48.164'N 7°17.413'E @ 12:50:53 UTC, 1404 m punt 4: 50°44.630'N 5°09.825'E @ 15:19:14 UTC, 1068 m punt 5: 50°55.944'N 5°35.953'E @ 15:43:47 UTC, 1606 m Finish: 51°23.928'N 4°58.418'E @ 18:03:43 UTC, -43 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.3 km 295° @ 42.9 km/h been 2: 73.2 km 140° @ 76.7 km/h been 3: 163.6 km 54° @ 104.5 km/h been 4: 189.5 km 232° @ 76.6 km/h been 5: 37.2 km 55° @ 90.8 km/h been 6: 67.9 km 320° @ 29.1 km/h Afgelegde afstand: 551.5 km Duur: 08:12:21 Gemiddelde snelheid: 67.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.2 km Starthoogte: 456.0 m Finishhoogte: -43.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 499 m Totale score afstand: 551.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°04.930'N 5°18.848'E = 146° 42.5 km van vertrek tijd: 11:09:05 UTC alti: 1079 m Finishpunt pos.: 51°45.076'N 6°52.235'E = 73° 137.4 km van vertrek tijd: 13:09:05 UTC alti: 1044 m Grootste afstand in 2 uur: 206.6 km Beste snelheid in 2 uur: 103.3 km/h Hoogteverlies: 35 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 432.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149° punt 2: BORKENBERGE 51°46.750'N 7°17.120'E 160.6 km 55° punt 3: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 160.6 km 237° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 55.7 km 330° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE AERO @ 10:38:36 UTC, 1099 m punt 1: HASSELT KIEWIT @ 11:17:51 UTC, 919 m : 55.7 km 85.2 km/h punt 2: BORKENBERGE niet gerond afbreekpunt: 51°46.875'N 7°16.044'E @ 12:48:23 UTC, 1265 m : 159.3 km 105.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 215.1 km Duur van de proef: 02:09:47 Gemiddelde snelheid: 99.4 km/h Start hoogte: 395 m Hoogte passeren start: 1099 m Hoogte aan break-punt: 1265 m Hoogteverlies over proef: -870 m Totale score afstand: 215.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 112.3 km Been 1: 113.2 km Been 2: 87.7 km Totaal: 313.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:51:22 UTC einde: 18:03:43 UTC duur: 08:12:21 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 395 m @ 09:54:18 UTC hoog punt: 1657 m @ 15:41:44 UTC hoogtewinst: 1262 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:19:42 bearing 12.8° Tweede punt: 15:20:02 bearing 110.0° Totale hoek: 97.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 12219 Hugo JANSEN op 12-06-2022 om 21:17 Knap gevlogen Bart! Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||