CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-06-2022 -- Dirk ROGGEMAN -- 422,2 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 11/06/2022
Piloot: D ROGGEMAN
Zweefvliegtuig: D-KIIR
Toestel type: ASH 26E Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 74w
Logger file: 2022-06-11-LXV-74W-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:50:33
Duurvlucht : 02:45:21
Vrije vlucht : 125.6 km
Fasttrack : 60.8 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.425'N 3°51.958'E
tijd: 11:52:14 UTC
alti: -62 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.825'N 3°52.204'E = 21° 0.8 km van vertrek
tijd: 11:57:26 UTC
alti: 619 m
Landingspunt
pos.: 50°45.280'N 3°51.828'E = 210° 0.3 km van vertrek
tijd: 14:42:47 UTC
alti: -62 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 02:50:33
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 5.2 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 50°45.348'N 3°53.856'E @ 12:06:14 UTC, 581 m
punt 1: 50°49.000'N 3°32.206'E @ 12:48:19 UTC, 936 m
punt 2: 50°47.254'N 3°00.990'E @ 13:37:25 UTC, 987 m
punt 3: 50°44.676'N 3°24.482'E @ 13:57:11 UTC, 1113 m
Finish: 50°45.367'N 3°53.746'E @ 14:22:17 UTC, 885 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 26.3 km 285° @ 37.5 km/h
been 2: 36.8 km 265° @ 45.0 km/h
been 3: 28.0 km 100° @ 85.1 km/h
been 4: 34.4 km 88° @ 82.3 km/h
Afgelegde afstand: 125.6 km
Duur: 02:16:03
Gemiddelde snelheid: 55.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.1 km
Starthoogte: 395.0 m
Finishhoogte: 885.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -490 m
Totale score afstand: 125.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°42.859'N 3°50.321'E = 202° 5.1 km van vertrek
tijd: 12:17:18 UTC
alti: 881 m
Finishpunt
pos.: 50°44.348'N 3°52.183'E = 172° 2.0 km van vertrek
tijd: 14:17:19 UTC
alti: 664 m
Grootste afstand in 2 uur: 121.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 60.8 km/h
Hoogteverlies: 217 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 330.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E
punt 1: 4SQUE 49°48.970'N 3°12.330'E 114.3 km 205°
punt 2: 10RUI 50°47.020'N 3°29.430'E 109.5 km 11°
punt 3: 4DENA 50°19.467'N 3°27.967'E 51.1 km 182°
finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 55.4 km 31°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1GERA @ 12:04:58 UTC, 560 m
punt 1: 4SQUE niet gerond
afbreekpunt: 50°44.679'N 3°24.424'E @ 13:57:09 UTC, 1112 m : 10.0 km 5.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 10.0 km
Duur van de proef: 01:52:11
Gemiddelde snelheid: 5.4 km/h
Start hoogte: 395 m
Hoogte passeren start: 560 m
Hoogte aan break-punt: 1112 m
Hoogteverlies over proef: -717 m
Totale score afstand: 10.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:57:26 UTC
einde: 14:42:47 UTC
duur: 02:45:21
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 395 m @ 12:01:04 UTC
hoog punt: 1288 m @ 13:41:05 UTC
hoogtewinst: 893 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:17:10 bearing 245.6°
Tweede punt: 13:40:35 bearing 263.9°
Totale hoek: 18.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6390
| |||||||||||||||||||||