01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-06-2022 -- Luc VAN CAMP -- 918,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt. XPDR de ganse vlucht op 7000
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 12/06/2022 Piloot: VAN CAMP LUC Zweefvliegtuig: D-KXWW Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 542 Logger file: 2022-06-12-NAV-542-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:10:19 Duurvlucht : 03:31:10 Vrije vlucht : 248.1 km Fasttrack : 86.3 kmh Opgegeven proef: 126.4 km Driehoek : 223.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.869'N 4°58.255'E tijd: 13:10:46 UTC alti: -43 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.631'N 4°57.356'E = 247° 1.1 km van vertrek tijd: 13:11:29 UTC alti: 476 m Landingspunt pos.: 51°23.915'N 4°58.372'E = 58° 0.2 km van vertrek tijd: 17:21:05 UTC alti: -35 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 04:10:19 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 12.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°24.180'N 4°57.721'E @ 13:27:55 UTC, 1131 m punt 1: 51°10.463'N 5°34.714'E @ 13:59:13 UTC, 1088 m punt 2: 50°59.668'N 5°34.915'E @ 14:17:20 UTC, 1327 m punt 3: 50°35.517'N 4°59.329'E @ 15:07:20 UTC, 1256 m punt 4: 51°03.081'N 5°28.292'E @ 15:42:08 UTC, 823 m punt 5: 51°08.503'N 5°44.915'E @ 16:00:02 UTC, 1166 m Finish: 51°11.070'N 5°16.344'E @ 16:58:00 UTC, 312 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 50.0 km 120° @ 95.8 km/h been 2: 20.0 km 179° @ 66.3 km/h been 3: 61.3 km 223° @ 73.5 km/h been 4: 61.4 km 33° @ 105.8 km/h been 5: 21.9 km 62° @ 73.3 km/h been 6: 33.6 km 278° @ 34.8 km/h Afgelegde afstand: 248.1 km Duur: 03:30:05 Gemiddelde snelheid: 70.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 31.7 km Starthoogte: 1139.0 m Finishhoogte: 312.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 827 m Totale score afstand: 248.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°16.313'N 5°10.814'E = 134° 20.2 km van vertrek tijd: 13:41:30 UTC alti: 949 m Finishpunt pos.: 51°02.983'N 5°28.568'E = 138° 52.4 km van vertrek tijd: 15:41:30 UTC alti: 800 m Grootste afstand in 2 uur: 172.5 km Beste snelheid in 2 uur: 86.3 km/h Hoogteverlies: 149 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 405.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 49.6 km 121° punt 2: WASSEIGES 50°37.079'N 4°59.589'E 74.2 km 214° punt 3: ST. HUBERT-PRIV 50°02.150'N 5°24.270'E 71.1 km 156° punt 4: WASSEIGES 50°37.079'N 4°59.589'E 71.1 km 336° punt 5: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 79.0 km 42° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 60.9 km 298° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE AERO @ 13:28:12 UTC, 1106 m punt 1: BOCHOLT BE @ 13:59:26 UTC, 1086 m : 49.6 km 95.2 km/h punt 2: WASSEIGES @ 15:06:18 UTC, 1253 m : 74.2 km 66.6 km/h punt 3: ST. HUBERT-PRIV niet gerond afbreekpunt: 50°35.508'N 4°59.645'E @ 15:07:30 UTC, 1259 m : 2.7 km 133.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 126.4 km Duur van de proef: 01:39:18 Gemiddelde snelheid: 76.4 km/h Start hoogte: 1106 m Hoogte passeren start: 1106 m Hoogte aan break-punt: 1259 m Hoogteverlies over proef: -153 m Totale score afstand: 126.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 86.0 km Been 1: 74.6 km Been 2: 62.5 km Totaal: 223.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:26:50 UTC einde: 16:58:00 UTC duur: 03:31:10 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 593 m @ 13:35:22 UTC hoog punt: 1495 m @ 14:09:50 UTC hoogtewinst: 902 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:27:55 bearing 30.7° Tweede punt: 15:07:20 bearing 133.9° Totale hoek: 103.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5815 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||