01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-06-2022 -- Erik DE VOS -- 1307,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 12/06/2022 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2022-06-12-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:100, HW:1 ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:21:04 Duurvlucht : 05:18:03 Vrije vlucht : 327.6 km Fasttrack : 70.7 kmh Opgegeven proef: 295.5 km Driehoek : 207.5 km Hoogtewinst : 1059.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.828'N 3°30.149'E tijd: 10:06:29 UTC alti: -44 m Ontkoppelpunt pos.: 50°33.151'N 3°30.498'E = 10° 2.5 km van vertrek tijd: 10:09:30 UTC alti: 476 m Landingspunt pos.: 50°31.885'N 3°29.846'E = 286° 0.4 km van vertrek tijd: 15:27:33 UTC alti: -26 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:21:04 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°33.313'N 3°31.011'E @ 10:13:06 UTC, 677 m punt 1: 50°22.371'N 3°36.328'E @ 10:49:01 UTC, 1009 m punt 2: 49°57.925'N 2°41.334'E @ 12:11:46 UTC, 747 m punt 3: 50°14.615'N 3°38.955'E @ 13:05:55 UTC, 858 m punt 4: 49°48.949'N 3°12.239'E @ 14:12:43 UTC, 1123 m punt 5: 50°20.190'N 3°42.051'E @ 15:09:29 UTC, 1225 m Finish: 50°32.073'N 3°30.151'E @ 15:23:21 UTC, 293 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.2 km 163° @ 35.5 km/h been 2: 79.6 km 236° @ 57.7 km/h been 3: 75.3 km 65° @ 83.5 km/h been 4: 57.3 km 214° @ 51.5 km/h been 5: 68.0 km 31° @ 71.8 km/h been 6: 26.2 km 328° @ 113.2 km/h Afgelegde afstand: 327.6 km Duur: 05:10:15 Gemiddelde snelheid: 63.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 476.0 m Finishhoogte: 293.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 183 m Totale score afstand: 327.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°10.942'N 3°37.652'E = 167° 39.7 km van vertrek tijd: 13:20:50 UTC alti: 1286 m Finishpunt pos.: 50°30.692'N 3°32.050'E = 133° 3.1 km van vertrek tijd: 15:20:50 UTC alti: 417 m Grootste afstand in 2 uur: 141.5 km Beste snelheid in 2 uur: 70.7 km/h Hoogteverlies: 869 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 295.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WIERS 50°30.533'N 3°32.000'E punt 1: ALBERT BRAY 49°58.200'N 2°41.550'E 84.8 km 225° punt 2: QUESNOY 50°14.380'N 3°38.270'E 74.0 km 66° punt 3: SAINT QUENTIN 49°49.017'N 3°12.400'E 56.3 km 213° finish: WIERS 50°30.533'N 3°32.000'E 80.4 km 17° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WIERS @ 10:19:06 UTC, 692 m punt 1: ALBERT BRAY @ 12:11:38 UTC, 750 m : 84.8 km 45.2 km/h punt 2: QUESNOY @ 13:07:34 UTC, 797 m : 74.0 km 79.4 km/h punt 3: SAINT QUENTIN @ 14:12:40 UTC, 1118 m : 56.3 km 51.9 km/h finish: WIERS @ 15:20:39 UTC, 437 m : 80.4 km 71.0 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 295.5 km Duur van de proef: 05:01:33 Gemiddelde snelheid: 58.8 km/h Start hoogte: 476 m Hoogte passeren start: 692 m Hoogte passeren finish: 437 m Hoogteverlies over proef: 39 m Totale score afstand: 295.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 88.2 km Been 1: 59.9 km Been 2: 59.4 km Totaal: 207.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:09:30 UTC einde: 15:27:33 UTC duur: 05:18:03 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 476 m @ 10:09:30 UTC hoog punt: 1535 m @ 14:58:57 UTC hoogtewinst: 1059 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:09:50 bearing 241.0° Tweede punt: 13:54:18 bearing 215.0° Totale hoek: -26.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5780 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||