01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-06-2022 -- Ward GYSEMANS -- 2507,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: TMA Nice met Nice control Corridor natuurgebied Ecrins
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/06/2022 Piloot: GYSEMANS WARD Zweefvliegtuig: DKEKF Toestel type: DG400/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: poe Logger file: 2022-06-14-LXV-POE-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:43:44 Duurvlucht : 07:38:05 Vrije vlucht : 683.4 km Fasttrack : 108.3 kmh Opgegeven proef: 207.6 km Driehoek : 390.1 km Hoogtewinst : 2889.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFTP Puimoisson BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 43°52.222'N 6°10.176'E tijd: 09:16:23 UTC alti: 712 m Ontkoppelpunt pos.: 43°54.095'N 6°12.417'E = 41° 4.6 km van vertrek tijd: 09:22:02 UTC alti: 1587 m Landingspunt pos.: 43°52.177'N 6°09.912'E = 257° 0.4 km van vertrek tijd: 17:00:07 UTC alti: 703 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 07:43:44 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 5.7 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 43°54.183'N 6°12.388'E @ 09:22:29 UTC, 1583 m punt 1: 43°47.781'N 6°56.834'E @ 10:11:21 UTC, 1989 m punt 2: 45°10.226'N 6°53.653'E @ 11:55:35 UTC, 3646 m punt 3: 43°51.271'N 6°25.308'E @ 13:24:48 UTC, 2558 m punt 4: 44°57.293'N 6°42.734'E @ 14:49:34 UTC, 3530 m punt 5: 44°47.529'N 5°47.643'E @ 15:42:53 UTC, 3055 m Finish: 43°47.092'N 6°19.678'E @ 16:48:15 UTC, 1810 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 60.7 km 101° @ 74.6 km/h been 2: 152.7 km 358° @ 87.9 km/h been 3: 151.0 km 195° @ 101.5 km/h been 4: 124.4 km 11° @ 88.1 km/h been 5: 74.8 km 256° @ 84.1 km/h been 6: 119.8 km 159° @ 109.9 km/h Afgelegde afstand: 683.4 km Duur: 07:25:46 Gemiddelde snelheid: 92.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.9 km Starthoogte: 1566.0 m Finishhoogte: 1810.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -244 m Totale score afstand: 683.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 45°10.044'N 6°51.770'E = 21° 154.3 km van vertrek tijd: 11:56:42 UTC alti: 3551 m Finishpunt pos.: 44°25.884'N 6°38.506'E = 31° 72.9 km van vertrek tijd: 13:56:42 UTC alti: 2242 m Grootste afstand in 2 uur: 216.5 km Beste snelheid in 2 uur: 108.3 km/h Hoogteverlies: 1309 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 766.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: PUI 2 DEPART PUI 43°54.333'N 6°14.383'E punt 1: GREOLICRE CENTRE 43°47.750'N 6°57.000'E 58.4 km 102° punt 2: BOURG S PIERRE K 45°56.950'N 7°12.483'E 240.2 km 5° punt 3: PUI 2 DEPART PUI 43°54.333'N 6°14.383'E 239.6 km 199° punt 4: 412: SAINT BLAISE 44°52.370'N 6°36.600'E 111.5 km 15° finish: PUIMOISSON CLUB 43°52.233'N 6°09.933'E 116.9 km 198° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: PUI 2 DEPART PUI @ 09:28:37 UTC, 1797 m punt 1: GREOLICRE CENTRE @ 10:11:21 UTC, 1989 m : 57.9 km 81.3 km/h punt 2: BOURG S PIERRE K niet gerond afbreekpunt: 45°10.226'N 6°53.653'E @ 11:55:35 UTC, 3646 m : 149.7 km 86.2 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 207.6 km Duur van de proef: 02:26:58 Gemiddelde snelheid: 84.8 km/h Start hoogte: 1566 m Hoogte passeren start: 1797 m Hoogte aan break-punt: 3646 m Hoogteverlies over proef: -2080 m Totale score afstand: 207.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 152.7 km Been 1: 109.2 km Been 2: 128.2 km Totaal: 390.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:22:02 UTC einde: 17:00:07 UTC duur: 07:38:05 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1566 m @ 09:22:15 UTC hoog punt: 4455 m @ 15:18:35 UTC hoogtewinst: 2889 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 22686 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||