01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-05-2022 -- Danny DE WINTER -- 1564,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 31/05/2022 Piloot: DANNY DE WINTER Zweefvliegtuig: F-CGBZ Toestel type: ASK-21 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5jk Logger file: 2022-05-31-NAV-5JK-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:36:49 Duurvlucht : 06:36:04 Vrije vlucht : 393.6 km Fasttrack : 79.4 kmh Opgegeven proef: 354.7 km Driehoek : 330.6 km Hoogtewinst : 1838.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFQK Chalons Ecury BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°54.517'N 4°21.430'E tijd: 10:11:11 UTC alti: 102 m Ontkoppelpunt pos.: 48°54.181'N 4°20.871'E = 228° 0.9 km van vertrek tijd: 10:11:56 UTC alti: 557 m Landingspunt pos.: 48°54.111'N 4°20.840'E = 224° 1.0 km van vertrek tijd: 16:48:00 UTC alti: 97 m Afstand take-off tot landing: 1.0 Totale vluchtduur: 06:36:49 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°54.701'N 4°20.981'E @ 10:26:02 UTC, 1217 m punt 1: 47°56.295'N 3°46.658'E @ 12:23:38 UTC, 1779 m punt 2: 47°57.677'N 2°40.543'E @ 13:38:48 UTC, 1353 m punt 3: 47°59.406'N 3°24.410'E @ 14:29:04 UTC, 2020 m punt 4: 48°39.495'N 3°41.476'E @ 15:42:19 UTC, 544 m punt 5: 48°55.889'N 4°05.629'E @ 16:38:04 UTC, 1185 m Finish: 48°54.579'N 4°22.442'E @ 16:46:15 UTC, 266 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 116.2 km 202° @ 59.3 km/h been 2: 82.3 km 272° @ 65.7 km/h been 3: 54.7 km 86° @ 65.3 km/h been 4: 77.2 km 16° @ 63.3 km/h been 5: 42.4 km 44° @ 45.6 km/h been 6: 20.7 km 97° @ 151.6 km/h Afgelegde afstand: 393.6 km Duur: 06:20:13 Gemiddelde snelheid: 62.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km Starthoogte: 435.0 m Finishhoogte: 266.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 169 m Totale score afstand: 393.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 47°56.842'N 3°24.145'E = 214° 128.1 km van vertrek tijd: 13:03:41 UTC alti: 2027 m Finishpunt pos.: 48°24.350'N 3°39.219'E = 223° 76.2 km van vertrek tijd: 15:03:41 UTC alti: 1463 m Grootste afstand in 2 uur: 158.7 km Beste snelheid in 2 uur: 79.4 km/h Hoogteverlies: 564 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 401.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: CHALONS EN CHAMPAGNE 48°54.350'N 4°20.967'E punt 1: ST.FLORENTIN 47°58.820'N 3°46.620'E 111.3 km 203° punt 2: MONTARGIS 47°57.580'N 2°41.100'E 81.6 km 269° punt 3: JOIGNY AéR 47°59.650'N 3°23.470'E 52.9 km 86° punt 4: EPERNAY CENTR 49°02.533'N 3°58.133'E 124.1 km 20° finish: CHALONS EN CHAMPAGNE 48°54.350'N 4°20.967'E 31.7 km 118° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: CHALONS EN CHAMPAGNE @ 10:26:14 UTC, 1204 m punt 1: ST.FLORENTIN @ 12:19:16 UTC, 1729 m : 111.3 km 59.1 km/h punt 2: MONTARGIS @ 13:38:59 UTC, 1351 m : 81.6 km 61.4 km/h punt 3: JOIGNY AéR @ 14:28:49 UTC, 2040 m : 52.9 km 63.6 km/h punt 4: EPERNAY CENTR niet gerond afbreekpunt: 48°55.444'N 4°04.196'E @ 16:37:17 UTC, 1234 m : 109.0 km 50.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 354.7 km Duur van de proef: 06:11:03 Gemiddelde snelheid: 57.4 km/h Start hoogte: 435 m Hoogte passeren start: 1204 m Hoogte aan break-punt: 1234 m Hoogteverlies over proef: -799 m Totale score afstand: 354.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 92.6 km Been 1: 145.4 km Been 2: 92.6 km Totaal: 330.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:11:56 UTC einde: 16:48:00 UTC duur: 06:36:04 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 435 m @ 10:12:58 UTC hoog punt: 2273 m @ 13:22:39 UTC hoogtewinst: 1838 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9764 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||