CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-07-2022 -- Dries VAN GESTEL -- 373,0 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/07/2022
Piloot: DRIES VAN GESTEL
Zweefvliegtuig: D8505
Toestel type: LS 6 Klasse: 15M
Logger type: LX Navigation s/n: gt1
Logger file: 2022-07-01-LXN-GT1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:38:19
Duurvlucht : 02:37:26
Vrije vlucht : 103.5 km
Fasttrack : 49.3 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.355'N 5°04.053'E
tijd: 11:28:49 UTC
alti: -20 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.095'N 5°03.483'E = 234° 0.8 km van vertrek
tijd: 11:29:42 UTC
alti: 457 m
Landingspunt
pos.: 51°00.283'N 5°04.004'E = 203° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:07:08 UTC
alti: -18 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 02:38:19
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 50°58.797'N 5°02.871'E @ 11:32:46 UTC, 293 m
punt 1: 51°13.149'N 5°12.211'E @ 12:26:06 UTC, 1040 m
punt 2: 51°19.850'N 4°57.407'E @ 12:45:53 UTC, 673 m
punt 3: 51°11.587'N 5°14.867'E @ 13:35:03 UTC, 872 m
Finish: 50°58.340'N 5°03.276'E @ 14:04:15 UTC, 358 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 28.8 km 22° @ 32.4 km/h
been 2: 21.2 km 306° @ 64.4 km/h
been 3: 25.4 km 127° @ 31.0 km/h
been 4: 28.0 km 209° @ 57.6 km/h
Afgelegde afstand: 103.5 km
Duur: 02:31:29
Gemiddelde snelheid: 41.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.8 km
Starthoogte: 266.0 m
Finishhoogte: 358.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -92 m
Totale score afstand: 103.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°02.808'N 5°06.948'E = 37° 5.7 km van vertrek
tijd: 12:07:27 UTC
alti: 647 m
Finishpunt
pos.: 51°00.283'N 5°04.004'E = 203° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:07:08 UTC
alti: -18 m
Grootste afstand in 2 uur: 98.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 49.3 km/h
Hoogteverlies: 665 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 519.7 km GELDIG
vertrek: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E
start: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E
punt 1: EMMEN 52°46.200'N 6°55.900'E 203.2 km 41°
punt 2: WESEL-RO 51°39.769'N 6°35.750'E 125.3 km 191°
punt 3: KEIHEUVE 51°10.851'N 5°13.245'E 109.7 km 241°
punt 4: HASSELT 50°58.199'N 5°22.499'E 25.8 km 155°
finish: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E 55.7 km 330°
landing: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 457 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 25.8 km
Been 1: 25.8 km
Been 2: 40.5 km
Totaal: 92.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:29:42 UTC
einde: 14:07:08 UTC
duur: 02:37:26
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 266 m @ 11:32:08 UTC
hoog punt: 1260 m @ 12:54:55 UTC
hoogtewinst: 994 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:45:53 bearing 34.4°
Tweede punt: 14:04:13 bearing 78.6°
Totale hoek: 44.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5241
| |||||||||||||||||||||