01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Timothy WERQUIN -- 1131,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpdr 7000 voor NL
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: BART SCHILLEBEEK Zweefvliegtuig: D-3386 Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER Logger type: Flarm s/n: 2pr Logger file: 2022-07-02-FLA-2PR-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:15:12 Duurvlucht : 05:14:19 Vrije vlucht : 311.1 km Fasttrack : 82.6 kmh Hoogtewinst : 1520.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.878'N 4°58.249'E tijd: 10:35:11 UTC alti: -29 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.878'N 4°58.249'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 10:35:11 UTC alti: -29 m Landingspunt pos.: 51°23.924'N 4°58.501'E = 74° 0.3 km van vertrek tijd: 15:50:23 UTC alti: -16 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:15:12 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°27.339'N 4°54.883'E @ 10:47:08 UTC, 763 m punt 1: 50°55.532'N 5°30.219'E @ 12:53:33 UTC, 963 m punt 2: 51°28.176'N 4°45.493'E @ 13:49:23 UTC, 1046 m punt 3: 51°00.742'N 5°22.627'E @ 14:52:55 UTC, 1283 m punt 4: 51°20.303'N 5°06.885'E @ 15:22:13 UTC, 1702 m punt 5: 51°29.061'N 4°43.481'E @ 15:38:33 UTC, 897 m Finish: 51°24.117'N 4°59.112'E @ 15:49:45 UTC, 68 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 71.9 km 145° @ 34.1 km/h been 2: 79.9 km 320° @ 85.8 km/h been 3: 66.7 km 139° @ 63.0 km/h been 4: 40.6 km 333° @ 83.2 km/h been 5: 31.6 km 301° @ 116.2 km/h been 6: 20.3 km 117° @ 108.8 km/h Afgelegde afstand: 311.1 km Duur: 05:02:37 Gemiddelde snelheid: 61.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 459.0 m Finishhoogte: 68.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 391 m Totale score afstand: 311.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.890'N 4°50.273'E = 282° 9.4 km van vertrek tijd: 13:45:35 UTC alti: 1308 m Finishpunt pos.: 51°24.391'N 4°57.065'E = 305° 1.7 km van vertrek tijd: 15:45:35 UTC alti: 281 m Grootste afstand in 2 uur: 165.2 km Beste snelheid in 2 uur: 82.6 km/h Hoogteverlies: 1027 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 459.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDEAERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: GELLIKBRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 73.4 km 142° punt 2: NIEUWMZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 97.8 km 310° punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 89.0 km 129° punt 4: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 69.6 km 45° punt 5: ZUTENDAERO 50°56.950'N 5°35.550'E 63.4 km 224° finish: WEELDEAERO 51°24.050'N 4°58.130'E 66.5 km 319° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDEAERO @ 11:31:55 UTC, 991 m punt 1: GELLIKBRUG niet gerond afbreekpunt: 50°55.554'N 5°30.262'E @ 12:53:31 UTC, 949 m : 64.3 km 47.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 64.3 km Duur van de proef: 01:21:36 Gemiddelde snelheid: 47.3 km/h Start hoogte: 235 m Hoogte passeren start: 991 m Hoogte aan break-punt: 949 m Hoogteverlies over proef: -714 m Totale score afstand: 64.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 20.4 km Been 1: 32.0 km Been 2: 20.4 km Totaal: 72.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:36:04 UTC einde: 15:50:23 UTC duur: 05:14:19 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 235 m @ 10:56:14 UTC hoog punt: 1755 m @ 14:45:51 UTC hoogtewinst: 1520 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:53:35 bearing 87.5° Tweede punt: 15:38:33 bearing 14.4° Totale hoek: -73.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 5166 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||