01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Tom SEGERS & JACKY VAN HOUTTE -- 423,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Beverlo ebr 42 niet actief na 16:30 lokaal Golf 2 act vanaf 11:00 locaal Verder geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-KDXL Toestel type: DUO DISCUS XLT? Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 75l Logger file: 2022-07-02-LXV-75L-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:04:12 Duurvlucht : 02:03:32 Vrije vlucht : 119.5 km Fasttrack : 60.8 kmh Hoogtewinst : 1464.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.263'N 5°23.076'E tijd: 14:36:55 UTC alti: -3 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.209'N 5°22.219'E = 264° 1.0 km van vertrek tijd: 14:37:35 UTC alti: 347 m Landingspunt pos.: 50°58.237'N 5°22.628'E = 265° 0.5 km van vertrek tijd: 16:41:07 UTC alti: 0 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 02:04:12 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5 Start : 50°58.209'N 5°22.219'E @ 14:37:35 UTC, 347 m punt 1: 51°17.453'N 5°09.392'E @ 15:34:12 UTC, 1580 m punt 2: 50°58.404'N 5°22.522'E @ 15:58:09 UTC, 1200 m punt 3: 50°48.277'N 5°16.528'E @ 16:19:57 UTC, 991 m Finish: 50°59.821'N 5°21.635'E @ 16:33:01 UTC, 599 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 38.7 km 337° @ 41.0 km/h been 2: 38.5 km 157° @ 96.4 km/h been 3: 20.0 km 201° @ 55.2 km/h been 4: 22.2 km 16° @ 102.1 km/h Afgelegde afstand: 119.5 km Duur: 01:55:26 Gemiddelde snelheid: 62.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.3 km Starthoogte: 347.0 m Finishhoogte: 599.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -252 m Totale score afstand: 119.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°58.764'N 5°21.316'E = 294° 2.3 km van vertrek tijd: 14:40:31 UTC alti: 310 m Finishpunt pos.: 50°58.240'N 5°23.349'E = 98° 0.3 km van vertrek tijd: 16:40:31 UTC alti: 86 m Grootste afstand in 2 uur: 121.6 km Beste snelheid in 2 uur: 60.8 km/h Hoogteverlies: 224 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 634.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 73.2 km 53° punt 2: WOLVEGA 52°52.900'N 6°01.500'E 169.5 km 356° punt 3: AACHEN MERZBUCK 50°49.450'N 6°11.050'E 229.2 km 177° punt 4: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 106.6 km 308° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 14:55:51 UTC, 941 m punt 1: VENLO AERO niet gerond afbreekpunt: 51°07.598'N 5°20.481'E @ 15:21:10 UTC, 1659 m : 6.8 km 16.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 6.8 km Duur van de proef: 00:25:19 Gemiddelde snelheid: 16.1 km/h Start hoogte: 271 m Hoogte passeren start: 941 m Hoogte aan break-punt: 1659 m Hoogteverlies over proef: -1388 m Totale score afstand: 6.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 14:37:35 UTC einde: 16:41:07 UTC duur: 02:03:32 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 271 m @ 14:39:35 UTC hoog punt: 1735 m @ 15:23:52 UTC hoogtewinst: 1464 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 15:34:14 bearing 47.0° Tweede punt: 16:19:57 bearing 100.7° Totale hoek: 53.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6471 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||