01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Bram DE MAN -- 893,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: BRAM DE MAN Zweefvliegtuig: OO-YBT Toestel type: G 102 STANDARD ASTIR III Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: b53 Logger file: 2022-07-02-FLA-B53-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 04:30:32 Duurvlucht : 04:27:32 Vrije vlucht : 207.8 km Fasttrack : 58.2 kmh Hoogtewinst : 1012.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.384'N 5°24.124'E tijd: 10:35:29 UTC alti: 470 m Ontkoppelpunt pos.: 50°02.384'N 5°24.124'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 10:35:29 UTC alti: 470 m Landingspunt pos.: 50°02.271'N 5°24.394'E = 123° 0.4 km van vertrek tijd: 15:06:01 UTC alti: 493 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 04:30:32 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°02.082'N 5°22.349'E @ 10:59:33 UTC, 1828 m punt 1: 50°08.776'N 5°36.712'E @ 11:24:19 UTC, 1626 m punt 2: 50°20.646'N 5°50.103'E @ 11:51:21 UTC, 1825 m punt 3: 50°17.511'N 6°08.451'E @ 12:30:27 UTC, 1721 m punt 4: 50°28.702'N 6°34.813'E @ 13:19:41 UTC, 1791 m punt 5: 50°25.258'N 6°16.384'E @ 13:41:59 UTC, 1658 m Finish: 50°01.166'N 5°23.940'E @ 15:03:37 UTC, 723 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.2 km 54° @ 51.2 km/h been 2: 27.2 km 36° @ 60.3 km/h been 3: 22.5 km 105° @ 34.6 km/h been 4: 37.5 km 56° @ 45.7 km/h been 5: 22.7 km 254° @ 61.2 km/h been 6: 76.7 km 235° @ 56.4 km/h Afgelegde afstand: 207.8 km Duur: 04:04:04 Gemiddelde snelheid: 51.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.3 km Starthoogte: 1019.0 m Finishhoogte: 723.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 296 m Totale score afstand: 207.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°22.062'N 6°20.675'E = 61° 76.5 km van vertrek tijd: 12:51:09 UTC alti: 1835 m Finishpunt pos.: 50°02.414'N 5°26.646'E = 89° 3.0 km van vertrek tijd: 14:51:09 UTC alti: 1108 m Grootste afstand in 2 uur: 116.3 km Beste snelheid in 2 uur: 58.2 km/h Hoogteverlies: 727 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 267.8 km GELDIG vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: STHBE 50°02.050'N 5°26.400'E punt 1: ADENAU 50°23.050'N 6°55.500'E 112.9 km 69° punt 2: RUCKSL 50°38.150'N 6°16.367'E 54.1 km 301° punt 3: 50°17.000'N 6°10.000'E 39.9 km 191° finish: STHUBE 50°02.333'N 5°24.233'E 60.9 km 244° landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: STHBE @ 11:05:47 UTC, 1688 m punt 1: ADENAU niet gerond afbreekpunt: 50°28.146'N 6°34.810'E @ 13:16:15 UTC, 1663 m : 86.7 km 39.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 86.7 km Duur van de proef: 02:10:28 Gemiddelde snelheid: 39.9 km/h Start hoogte: 1019 m Hoogte passeren start: 1688 m Hoogte aan break-punt: 1663 m Hoogteverlies over proef: -644 m Totale score afstand: 86.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 22.9 km Been 1: 35.9 km Been 2: 22.9 km Totaal: 81.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:38:29 UTC einde: 15:06:01 UTC duur: 04:27:32 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1019 m @ 10:38:29 UTC hoog punt: 2031 m @ 14:04:23 UTC hoogtewinst: 1012 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:59:33 bearing 146.5° Tweede punt: 13:19:37 bearing 106.8° Totale hoek: -39.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 4556 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||