01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Jelle VANDEBEECK -- 1741,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Telefonisch contact met Seppe voor paradrop / XPDR 7000 in Nederland / Contact DutchMIL crossing Gilze, Deelen, TSA 17 (inactive)
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: JELLE VANDEBEECK Zweefvliegtuig: PH-1298 Toestel type: ASW 24 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml Logger file: 2022-07-02-LXV-AML-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:18:47 Duurvlucht : 06:18:06 Vrije vlucht : 444.1 km Fasttrack : 87.7 kmh Opgegeven proef: 417.9 km Hoogtewinst : 1383.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.914'N 4°30.009'E tijd: 10:07:26 UTC alti: -60 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.337'N 4°30.257'E = 165° 1.1 km van vertrek tijd: 10:08:07 UTC alti: 396 m Landingspunt pos.: 51°20.216'N 4°30.218'E = 169° 1.3 km van vertrek tijd: 16:26:13 UTC alti: -38 m Afstand take-off tot landing: 1.3 Totale vluchtduur: 06:18:47 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°19.582'N 4°28.123'E @ 10:20:35 UTC, 550 m punt 1: 52°30.140'N 6°58.404'E @ 13:00:28 UTC, 1165 m punt 2: 52°12.225'N 6°34.158'E @ 13:39:43 UTC, 1265 m punt 3: 52°08.669'N 6°00.219'E @ 14:14:42 UTC, 1182 m punt 4: 51°54.978'N 5°46.647'E @ 14:33:51 UTC, 834 m punt 5: 51°54.798'N 5°24.336'E @ 14:58:58 UTC, 1074 m Finish: 51°20.121'N 4°29.760'E @ 16:24:37 UTC, 106 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 216.4 km 52° @ 81.2 km/h been 2: 43.2 km 220° @ 66.0 km/h been 3: 39.3 km 261° @ 67.3 km/h been 4: 29.8 km 211° @ 93.2 km/h been 5: 25.6 km 269° @ 61.1 km/h been 6: 90.0 km 225° @ 63.1 km/h Afgelegde afstand: 444.1 km Duur: 06:04:02 Gemiddelde snelheid: 73.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km Starthoogte: 230.0 m Finishhoogte: 106.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 124 m Totale score afstand: 444.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°30.275'N 4°39.417'E = 32° 20.5 km van vertrek tijd: 10:40:39 UTC alti: 1192 m Finishpunt pos.: 52°25.749'N 6°43.446'E = 51° 194.7 km van vertrek tijd: 12:40:39 UTC alti: 1062 m Grootste afstand in 2 uur: 175.4 km Beste snelheid in 2 uur: 87.7 km/h Hoogteverlies: 130 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 562.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E punt 1: NEUENHAUS 52°30.002'N 6°58.301'E 213.2 km 52° punt 2: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 204.7 km 234° punt 3: DEIL 51°51.413'N 5°13.625'E 67.9 km 40° finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 76.2 km 221° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BRASSCHAAT @ 10:24:56 UTC, 797 m punt 1: NEUENHAUS @ 13:00:38 UTC, 1158 m : 213.2 km 82.2 km/h punt 2: WUUSTWEZEL @ 16:12:50 UTC, 772 m : 204.7 km 63.9 km/h punt 3: DEIL niet gerond afbreekpunt: 51°23.327'N 4°34.780'E @ 16:12:50 UTC, 772 m : 0.0 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 417.9 km Duur van de proef: 05:47:54 Gemiddelde snelheid: 72.1 km/h Start hoogte: 230 m Hoogte passeren start: 797 m Hoogte aan break-punt: 772 m Hoogteverlies over proef: -542 m Totale score afstand: 417.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 23.1 km Been 1: 36.3 km Been 2: 23.1 km Totaal: 82.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:08:07 UTC einde: 16:26:13 UTC duur: 06:18:06 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 230 m @ 10:10:07 UTC hoog punt: 1613 m @ 15:08:06 UTC hoogtewinst: 1383 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:20:37 bearing 358.6° Tweede punt: 13:39:42 bearing 44.1° Totale hoek: 45.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11516 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||