01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Frédéric DE GROOTE -- 1902,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Telefonisch contact met Seppe voor paradrop / XPDR 7000 in Nederland / Contact DutchMIL crossing Gilze, Deelen, TSA 17 (inactive)
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: FREDERIC DE GROOTE Zweefvliegtuig: D-5585 Toestel type: STD LIBELLE Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a1n Logger file: 2022-07-02-LXV-A1N-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:11:55 Duurvlucht : 06:11:13 Vrije vlucht : 440.6 km Fasttrack : 92.1 kmh Opgegeven proef: 418.5 km Hoogtewinst : 1207.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.913'N 4°30.008'E tijd: 10:13:39 UTC alti: -57 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.410'N 4°30.262'E = 162° 1.0 km van vertrek tijd: 10:14:21 UTC alti: 408 m Landingspunt pos.: 51°20.245'N 4°30.220'E = 169° 1.3 km van vertrek tijd: 16:25:34 UTC alti: -37 m Afstand take-off tot landing: 1.3 Totale vluchtduur: 06:11:55 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°20.084'N 4°29.326'E @ 10:21:16 UTC, 547 m punt 1: 51°39.249'N 4°46.365'E @ 10:58:38 UTC, 1079 m punt 2: 52°30.093'N 6°58.429'E @ 13:00:43 UTC, 1190 m punt 3: 52°08.629'N 6°00.248'E @ 14:14:38 UTC, 1195 m punt 4: 51°57.081'N 5°51.423'E @ 14:30:24 UTC, 1169 m punt 5: 51°54.774'N 5°24.351'E @ 14:58:49 UTC, 1143 m Finish: 51°20.016'N 4°30.079'E @ 16:23:07 UTC, 410 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 40.6 km 29° @ 65.3 km/h been 2: 177.9 km 57° @ 87.4 km/h been 3: 77.2 km 239° @ 62.6 km/h been 4: 23.7 km 205° @ 90.1 km/h been 5: 31.3 km 262° @ 66.1 km/h been 6: 89.9 km 224° @ 64.0 km/h Afgelegde afstand: 440.6 km Duur: 06:01:51 Gemiddelde snelheid: 73.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km Starthoogte: 408.0 m Finishhoogte: 410.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -2 m Totale score afstand: 440.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°26.257'N 4°34.874'E = 30° 11.4 km van vertrek tijd: 10:40:31 UTC alti: 1232 m Finishpunt pos.: 52°25.347'N 6°41.104'E = 51° 192.1 km van vertrek tijd: 12:40:32 UTC alti: 908 m Grootste afstand in 2 uur: 184.1 km Beste snelheid in 2 uur: 92.1 km/h Hoogteverlies: 324 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 564.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E punt 1: NEUENHAUS 52°30.000'N 6°58.300'E 213.2 km 52° punt 2: BRECHT 51°21.300'N 4°37.850'E 205.3 km 233° punt 3: DEIL 51°51.410'N 5°13.630'E 69.5 km 36° finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 76.2 km 221° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BRASSCHAAT @ 10:28:24 UTC, 730 m punt 1: NEUENHAUS @ 13:00:52 UTC, 1169 m : 213.2 km 83.9 km/h punt 2: BRECHT @ 16:20:37 UTC, 595 m : 205.3 km 61.7 km/h punt 3: DEIL niet gerond afbreekpunt: 51°21.208'N 4°32.961'E @ 16:20:37 UTC, 595 m : 0.0 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 418.5 km Duur van de proef: 05:52:13 Gemiddelde snelheid: 71.3 km/h Start hoogte: 408 m Hoogte passeren start: 730 m Hoogte aan break-punt: 595 m Hoogteverlies over proef: -187 m Totale score afstand: 418.5 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 34.9 km Been 1: 22.2 km Been 2: 22.2 km Totaal: 79.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:14:21 UTC einde: 16:25:34 UTC duur: 06:11:13 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 409 m @ 10:14:22 UTC hoog punt: 1616 m @ 14:47:47 UTC hoogtewinst: 1207 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:12:27 bearing 43.7° Tweede punt: 16:23:55 bearing 0.0° Totale hoek: -43.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 13024 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||