01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Wilfried JANSSENS -- 1914,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: X-ponder nederland 7000.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: WIL JANSSENS Zweefvliegtuig: OO-YLX Toestel type: LS 4 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4lc Logger file: 2022-07-02-NAV-4LC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:48:24 Duurvlucht : 06:44:51 Vrije vlucht : 461.4 km Fasttrack : 88.8 kmh Opgegeven proef: 442.4 km Driehoek : 305.5 km Hoogtewinst : 1609.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.257'N 5°22.821'E tijd: 09:48:29 UTC alti: -28 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.499'N 5°19.905'E = 278° 3.4 km van vertrek tijd: 09:52:02 UTC alti: 614 m Landingspunt pos.: 51°21.802'N 6°13.028'E = 53° 72.9 km van vertrek tijd: 16:36:53 UTC alti: 5 m Afstand take-off tot landing: 72.9 Totale vluchtduur: 06:48:24 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.928'N 5°19.522'E @ 09:54:25 UTC, 748 m punt 1: 50°59.024'N 5°37.175'E @ 10:21:09 UTC, 1286 m punt 2: 51°27.995'N 6°16.123'E @ 11:08:56 UTC, 1282 m punt 3: 51°14.221'N 6°09.846'E @ 11:37:45 UTC, 1311 m punt 4: 49°50.186'N 6°55.158'E @ 14:33:34 UTC, 1305 m punt 5: 51°03.831'N 6°12.008'E @ 16:10:30 UTC, 788 m Finish: 51°21.802'N 6°13.028'E @ 16:36:53 UTC, 5 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.7 km 89° @ 46.4 km/h been 2: 70.3 km 40° @ 88.3 km/h been 3: 26.6 km 196° @ 55.3 km/h been 4: 164.7 km 161° @ 56.2 km/h been 5: 145.8 km 340° @ 90.2 km/h been 6: 33.3 km 2° @ 75.8 km/h Afgelegde afstand: 461.4 km Duur: 06:42:28 Gemiddelde snelheid: 68.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 73.0 km Starthoogte: 614.0 m Finishhoogte: 5.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 609 m Totale score afstand: 461.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°50.985'N 6°54.913'E = 138° 165.7 km van vertrek tijd: 14:37:14 UTC alti: 1840 m Finishpunt pos.: 51°21.802'N 6°13.028'E = 53° 73.0 km van vertrek tijd: 16:36:53 UTC alti: 5 m Grootste afstand in 2 uur: 177.7 km Beste snelheid in 2 uur: 88.8 km/h Hoogteverlies: 1835 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 515.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: STRAELEN 51°26.700'N 6°16.030'E 81.7 km 49° punt 2: NEUMAGEN-DHRON 49°50.430'N 6°54.980'E 184.3 km 165° punt 3: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 176.4 km 344° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 73.2 km 234° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 10:04:39 UTC, 849 m punt 1: STRAELEN @ 11:10:18 UTC, 1357 m : 81.7 km 74.7 km/h punt 2: NEUMAGEN-DHRON @ 14:33:38 UTC, 1259 m : 184.3 km 54.4 km/h punt 3: VENLO AERO @ 16:36:49 UTC, 5 m : 176.4 km 85.9 km/h finish: HASSELT KIEWIT niet gerond afbreekpunt: 51°21.792'N 6°13.076'E @ 16:36:49 UTC, 5 m : 0.0 km 0.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 442.4 km Duur van de proef: 06:32:10 Gemiddelde snelheid: 67.7 km/h Start hoogte: 614 m Hoogte passeren start: 849 m Hoogte aan break-punt: 5 m Hoogteverlies over proef: 609 m Totale score afstand: 442.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 85.5 km Been 1: 114.9 km Been 2: 105.1 km Totaal: 305.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:52:02 UTC einde: 16:36:53 UTC duur: 06:44:51 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 579 m @ 12:12:33 UTC hoog punt: 2188 m @ 14:58:03 UTC hoogtewinst: 1609 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:08:53 bearing 62.5° Tweede punt: 14:33:31 bearing 123.5° Totale hoek: 61.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9209 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||