01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Dries VAN GESTEL -- 1795,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Transponder 7000 in NL, bij EDLV 6101 en 119.110, uitluisteren EDLS 119.205 voor paradrop contact dutch mil: deelen en gilze closed.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: DRIES VAN GESTEL Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2022-07-02-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:49:14 Duurvlucht : 06:48:04 Vrije vlucht : 498.3 km Fasttrack : 104.9 kmh Opgegeven proef: 125.8 km Driehoek : 375.5 km Hoogtewinst : 1409.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.878'N 4°58.257'E tijd: 10:17:50 UTC alti: -33 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.611'N 4°57.251'E = 247° 1.3 km van vertrek tijd: 10:19:00 UTC alti: 483 m Landingspunt pos.: 51°23.940'N 4°58.429'E = 60° 0.2 km van vertrek tijd: 17:07:04 UTC alti: -7 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 06:49:14 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°26.235'N 4°56.715'E @ 10:29:41 UTC, 817 m punt 1: 51°09.994'N 5°13.092'E @ 11:29:36 UTC, 1293 m punt 2: 51°49.909'N 7°15.183'E @ 13:02:49 UTC, 1507 m punt 3: 52°27.941'N 6°26.712'E @ 13:59:29 UTC, 1483 m punt 4: 51°41.587'N 5°05.381'E @ 15:54:46 UTC, 1406 m punt 5: 51°11.613'N 5°09.490'E @ 16:42:17 UTC, 1199 m Finish: 51°24.712'N 4°52.623'E @ 16:58:39 UTC, 531 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 35.6 km 148° @ 35.7 km/h been 2: 159.5 km 61° @ 102.7 km/h been 3: 89.6 km 322° @ 94.9 km/h been 4: 126.6 km 228° @ 65.9 km/h been 5: 55.8 km 175° @ 70.4 km/h been 6: 31.2 km 321° @ 114.4 km/h Afgelegde afstand: 498.3 km Duur: 06:28:58 Gemiddelde snelheid: 76.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.7 km Starthoogte: 413.0 m Finishhoogte: 531.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -118 m Totale score afstand: 498.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°16.275'N 5°43.532'E = 105° 54.4 km van vertrek tijd: 11:54:42 UTC alti: 1454 m Finishpunt pos.: 52°26.109'N 6°26.980'E = 41° 153.8 km van vertrek tijd: 13:54:43 UTC alti: 1221 m Grootste afstand in 2 uur: 209.8 km Beste snelheid in 2 uur: 104.9 km/h Hoogteverlies: 233 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 538.6 km GELDIG vertrek: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E start: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E punt 1: LOMMEL W 51°11.903'N 5°14.976'E 29.8 km 139° punt 2: KAMP LIN 51°31.769'N 6°32.169'E 96.9 km 67° punt 3: MEPPEN S 52°40.399'N 7°18.300'E 137.7 km 22° punt 4: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E 213.9 km 229° punt 5: KEIHEUVE 51°10.851'N 5°13.245'E 30.1 km 144° finish: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E 30.1 km 324° landing: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE A @ 10:32:32 UTC, 753 m punt 1: LOMMEL W @ 11:31:06 UTC, 1408 m : 29.8 km 30.6 km/h punt 2: KAMP LIN niet gerond afbreekpunt: 51°32.251'N 6°32.050'E @ 12:28:09 UTC, 1261 m : 96.0 km 100.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 125.8 km Duur van de proef: 01:55:37 Gemiddelde snelheid: 65.3 km/h Start hoogte: 413 m Hoogte passeren start: 753 m Hoogte aan break-punt: 1261 m Hoogteverlies over proef: -848 m Totale score afstand: 125.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 105.1 km Been 1: 161.1 km Been 2: 109.3 km Totaal: 375.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:19:00 UTC einde: 17:07:04 UTC duur: 06:48:04 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 413 m @ 10:21:00 UTC hoog punt: 1822 m @ 12:57:47 UTC hoogtewinst: 1409 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:54:39 bearing 64.1° Tweede punt: 15:54:46 bearing 25.3° Totale hoek: -38.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9611 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||