01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Eddy DE CONINCK -- 1127,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: TMZ NL XPDR 7000
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: DE CONINCK EDDY Zweefvliegtuig: D-6826 Toestel type: PEGASE Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc Logger file: 2022-07-02-NAV-4SC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:35:47 Duurvlucht : 05:34:49 Vrije vlucht : 287.4 km Fasttrack : 73.8 kmh Opgegeven proef: 205.4 km Hoogtewinst : 1560.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.880'N 4°58.258'E tijd: 10:37:32 UTC alti: -42 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.622'N 4°57.027'E = 251° 1.5 km van vertrek tijd: 10:38:30 UTC alti: 435 m Landingspunt pos.: 51°23.908'N 4°58.486'E = 79° 0.3 km van vertrek tijd: 16:13:19 UTC alti: -23 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:35:47 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°25.178'N 4°56.821'E @ 11:00:27 UTC, 815 m punt 1: 50°55.485'N 5°30.136'E @ 12:49:27 UTC, 1414 m punt 2: 51°32.748'N 4°45.038'E @ 13:58:36 UTC, 1504 m punt 3: 51°07.251'N 5°14.567'E @ 14:57:32 UTC, 1619 m punt 4: 51°16.952'N 5°04.730'E @ 15:07:57 UTC, 1424 m punt 5: 51°32.007'N 5°04.984'E @ 15:23:24 UTC, 1231 m Finish: 51°21.796'N 4°50.108'E @ 16:00:34 UTC, 1007 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 67.4 km 145° @ 37.1 km/h been 2: 86.8 km 323° @ 75.3 km/h been 3: 58.4 km 144° @ 59.5 km/h been 4: 21.3 km 328° @ 122.8 km/h been 5: 27.9 km 1° @ 108.4 km/h been 6: 25.6 km 222° @ 41.3 km/h Afgelegde afstand: 287.4 km Duur: 05:00:07 Gemiddelde snelheid: 57.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 10.2 km Starthoogte: 202.0 m Finishhoogte: 1007.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -805 m Totale score afstand: 287.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°14.742'N 5°10.489'E = 140° 22.1 km van vertrek tijd: 12:09:23 UTC alti: 1489 m Finishpunt pos.: 51°25.295'N 4°55.515'E = 310° 4.1 km van vertrek tijd: 14:09:23 UTC alti: 726 m Grootste afstand in 2 uur: 147.6 km Beste snelheid in 2 uur: 73.8 km/h Hoogteverlies: 763 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 472.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 65.1 km 145° punt 2: GALDER 51°31.368'N 4°44.403'E 85.5 km 322° punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 85.5 km 141° punt 4: GALDER 51°31.368'N 4°44.403'E 85.5 km 322° punt 5: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 85.5 km 141° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 65.1 km 325° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE AERO @ 11:02:20 UTC, 691 m punt 1: FORD GENK @ 12:49:24 UTC, 1411 m : 64.6 km 36.2 km/h punt 2: GALDER @ 13:54:21 UTC, 1307 m : 84.5 km 78.1 km/h punt 3: FORD GENK niet gerond afbreekpunt: 51°07.251'N 5°14.567'E @ 14:57:32 UTC, 1619 m : 56.3 km 53.5 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 205.4 km Duur van de proef: 03:55:12 Gemiddelde snelheid: 52.4 km/h Start hoogte: 202 m Hoogte passeren start: 691 m Hoogte aan break-punt: 1619 m Hoogteverlies over proef: -1417 m Totale score afstand: 205.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 36.4 km Been 1: 25.6 km Been 2: 29.4 km Totaal: 91.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:38:30 UTC einde: 16:13:19 UTC duur: 05:34:49 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 202 m @ 10:51:15 UTC hoog punt: 1762 m @ 14:46:59 UTC hoogtewinst: 1560 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:49:29 bearing 87.5° Tweede punt: 13:57:20 bearing 13.9° Totale hoek: -73.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6210 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||