CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Eddy DE CONINCK -- 1127,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 02/07/2022
Piloot: DE CONINCK EDDY
Zweefvliegtuig: D-6826
Toestel type: PEGASE Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc
Logger file: 2022-07-02-NAV-4SC-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:35:47
Duurvlucht : 05:34:49
Vrije vlucht : 287.4 km
Fasttrack : 73.8 kmh
Opgegeven proef: 205.4 km
Hoogtewinst : 1560.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.880'N 4°58.258'E
tijd: 10:37:32 UTC
alti: -42 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.622'N 4°57.027'E = 251° 1.5 km van vertrek
tijd: 10:38:30 UTC
alti: 435 m
Landingspunt
pos.: 51°23.908'N 4°58.486'E = 79° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:13:19 UTC
alti: -23 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:35:47
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°25.178'N 4°56.821'E @ 11:00:27 UTC, 815 m
punt 1: 50°55.485'N 5°30.136'E @ 12:49:27 UTC, 1414 m
punt 2: 51°32.748'N 4°45.038'E @ 13:58:36 UTC, 1504 m
punt 3: 51°07.251'N 5°14.567'E @ 14:57:32 UTC, 1619 m
punt 4: 51°16.952'N 5°04.730'E @ 15:07:57 UTC, 1424 m
punt 5: 51°32.007'N 5°04.984'E @ 15:23:24 UTC, 1231 m
Finish: 51°21.796'N 4°50.108'E @ 16:00:34 UTC, 1007 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 67.4 km 145° @ 37.1 km/h
been 2: 86.8 km 323° @ 75.3 km/h
been 3: 58.4 km 144° @ 59.5 km/h
been 4: 21.3 km 328° @ 122.8 km/h
been 5: 27.9 km 1° @ 108.4 km/h
been 6: 25.6 km 222° @ 41.3 km/h
Afgelegde afstand: 287.4 km
Duur: 05:00:07
Gemiddelde snelheid: 57.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 10.2 km
Starthoogte: 202.0 m
Finishhoogte: 1007.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -805 m
Totale score afstand: 287.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°14.742'N 5°10.489'E = 140° 22.1 km van vertrek
tijd: 12:09:23 UTC
alti: 1489 m
Finishpunt
pos.: 51°25.295'N 4°55.515'E = 310° 4.1 km van vertrek
tijd: 14:09:23 UTC
alti: 726 m
Grootste afstand in 2 uur: 147.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 73.8 km/h
Hoogteverlies: 763 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 472.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E
punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 65.1 km 145°
punt 2: GALDER 51°31.368'N 4°44.403'E 85.5 km 322°
punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 85.5 km 141°
punt 4: GALDER 51°31.368'N 4°44.403'E 85.5 km 322°
punt 5: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 85.5 km 141°
finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 65.1 km 325°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: WEELDE AERO @ 11:02:20 UTC, 691 m
punt 1: FORD GENK @ 12:49:24 UTC, 1411 m : 64.6 km 36.2 km/h
punt 2: GALDER @ 13:54:21 UTC, 1307 m : 84.5 km 78.1 km/h
punt 3: FORD GENK niet gerond
afbreekpunt: 51°07.251'N 5°14.567'E @ 14:57:32 UTC, 1619 m : 56.3 km 53.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 205.4 km
Duur van de proef: 03:55:12
Gemiddelde snelheid: 52.4 km/h
Start hoogte: 202 m
Hoogte passeren start: 691 m
Hoogte aan break-punt: 1619 m
Hoogteverlies over proef: -1417 m
Totale score afstand: 205.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 36.4 km
Been 1: 25.6 km
Been 2: 29.4 km
Totaal: 91.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:38:30 UTC
einde: 16:13:19 UTC
duur: 05:34:49
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 202 m @ 10:51:15 UTC
hoog punt: 1762 m @ 14:46:59 UTC
hoogtewinst: 1560 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:49:29 bearing 87.5°
Tweede punt: 13:57:20 bearing 13.9°
Totale hoek: -73.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6210
| |||||||||||||||||||||