01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2022 -- Timothy WERQUIN -- 401,1 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpdr 7000 voor NL
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/07/2022 Piloot: BART SCHILLEBEEK Zweefvliegtuig: D-3386 Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER Logger type: Flarm s/n: 2pr Logger file: 2022-07-03-FLA-2PR-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 02:08:12 Duurvlucht : 02:03:46 Vrije vlucht : 110.3 km Fasttrack : 66.7 kmh Driehoek : 116.3 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.863'N 4°58.247'E tijd: 11:04:30 UTC alti: -17 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.863'N 4°58.247'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 11:04:30 UTC alti: -17 m Landingspunt pos.: 51°10.930'N 5°13.491'E = 144° 29.8 km van vertrek tijd: 13:12:42 UTC alti: -11 m Afstand take-off tot landing: 29.8 Totale vluchtduur: 02:08:12 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5 Start : 51°25.181'N 5°01.002'E @ 11:11:50 UTC, 562 m punt 1: 51°20.416'N 4°32.030'E @ 11:53:36 UTC, 1118 m punt 2: 51°24.409'N 4°53.613'E @ 12:07:38 UTC, 1010 m punt 3: 51°12.606'N 5°10.094'E @ 12:25:56 UTC, 866 m Finish: 51°14.248'N 5°27.329'E @ 12:39:26 UTC, 645 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 34.8 km 255° @ 49.9 km/h been 2: 26.1 km 73° @ 111.7 km/h been 3: 29.1 km 139° @ 95.4 km/h been 4: 20.3 km 81° @ 90.2 km/h Afgelegde afstand: 110.3 km Duur: 01:27:36 Gemiddelde snelheid: 75.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 38.2 km Starthoogte: 555.0 m Finishhoogte: 645.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -90 m Totale score afstand: 110.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.715'N 4°57.415'E = 329° 1.9 km van vertrek tijd: 11:08:56 UTC alti: 690 m Finishpunt pos.: 51°10.204'N 5°12.489'E = 147° 30.3 km van vertrek tijd: 13:08:56 UTC alti: 213 m Grootste afstand in 2 uur: 133.3 km Beste snelheid in 2 uur: 66.7 km/h Hoogteverlies: 477 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 459.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDEAERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: GELLIKBRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 73.4 km 142° punt 2: NIEUWMZUID 51°26.000'N 4°31.500'E 97.8 km 310° punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 89.0 km 129° punt 4: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 69.6 km 45° punt 5: ZUTENDAERO 50°56.950'N 5°35.550'E 63.4 km 224° finish: WEELDEAERO 51°24.050'N 4°58.130'E 66.5 km 319° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDEAERO @ 12:07:38 UTC, 1010 m punt 1: GELLIKBRUG niet gerond afbreekpunt: 51°14.214'N 5°27.299'E @ 12:39:30 UTC, 646 m : 32.1 km 60.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 32.1 km Duur van de proef: 00:31:52 Gemiddelde snelheid: 60.4 km/h Start hoogte: 314 m Hoogte passeren start: 1010 m Hoogte aan break-punt: 646 m Hoogteverlies over proef: -332 m Totale score afstand: 32.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 32.6 km Been 1: 51.2 km Been 2: 32.6 km Totaal: 116.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:08:56 UTC einde: 13:12:42 UTC duur: 02:03:46 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 314 m @ 11:15:36 UTC hoog punt: 1165 m @ 12:15:24 UTC hoogtewinst: 851 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:53:34 bearing 4.0° Tweede punt: 12:39:30 bearing 60.8° Totale hoek: 56.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 5196 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||