01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2022 -- Mattijs CUPPENS & KOEN PIERLET -- 275,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA actief, ATZ EBST 119,980
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/07/2022 Piloot: MATTIJS CUPPENS Zweefvliegtuig: D-2410 Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23 Logger file: 2022-07-03-LXV-A23-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:39:23 Duurvlucht : 01:35:12 Vrije vlucht : 77.1 km Fasttrack : 47.6 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.962'N 4°57.636'E tijd: 11:09:41 UTC alti: 4 m Ontkoppelpunt pos.: 50°44.528'N 4°56.533'E = 196° 4.7 km van vertrek tijd: 11:13:52 UTC alti: 583 m Landingspunt pos.: 51°10.932'N 5°13.541'E = 23° 48.1 km van vertrek tijd: 12:49:04 UTC alti: -20 m Afstand take-off tot landing: 48.1 Totale vluchtduur: 01:39:23 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4 Start : 50°37.244'N 5°03.347'E @ 11:45:30 UTC, 825 m punt 1: 50°47.882'N 5°06.269'E @ 12:05:22 UTC, 749 m punt 2: 50°58.546'N 5°24.280'E @ 12:25:48 UTC, 1208 m Finish: 51°11.931'N 5°12.960'E @ 12:42:25 UTC, 612 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.0 km 10° @ 60.5 km/h been 2: 28.9 km 47° @ 85.0 km/h been 3: 28.1 km 332° @ 101.5 km/h Afgelegde afstand: 77.1 km Duur: 00:56:55 Gemiddelde snelheid: 81.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 19.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 49.6 km Starthoogte: 583.0 m Finishhoogte: 612.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -29 m Totale score afstand: 77.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°44.724'N 4°56.275'E = 201° 4.4 km van vertrek tijd: 11:15:09 UTC alti: 635 m Finishpunt pos.: 51°10.932'N 5°13.541'E = 23° 48.2 km van vertrek tijd: 12:49:04 UTC alti: -20 m Grootste afstand in 2 uur: 95.2 km Beste snelheid in 2 uur: 47.6 km/h Hoogteverlies: 655 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 508.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: RHEINE BENTLAGE ARMY 52°17.470'N 7°23.220'E 237.9 km 44° punt 2: STEINFURT 52°08.870'N 7°19.780'E 16.4 km 194° punt 3: RHEINE BENTLAGE ARMY 52°17.470'N 7°23.220'E 16.4 km 14° finish: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 237.9 km 226° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1GOET @ 11:18:35 UTC, 872 m punt 1: RHEINE BENTLAGE ARMY niet gerond afbreekpunt: 51°12.626'N 5°16.706'E @ 12:44:48 UTC, 387 m : 49.0 km 34.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 49.0 km Duur van de proef: 01:26:13 Gemiddelde snelheid: 34.1 km/h Start hoogte: 583 m Hoogte passeren start: 872 m Hoogte aan break-punt: 387 m Hoogteverlies over proef: 196 m Totale score afstand: 49.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:13:52 UTC einde: 12:49:04 UTC duur: 01:35:12 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 583 m @ 11:13:52 UTC hoog punt: 1245 m @ 12:26:30 UTC hoogtewinst: 662 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:45:28 bearing 127.6° Tweede punt: 12:42:26 bearing 56.8° Totale hoek: -70.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6839 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||