01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2022 -- Mattijs CUPPENS & KOEN PIERLET -- 244,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA Actief, ATZ EBST 119,980
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/07/2022 Piloot: MATTIJS CUPPENS Zweefvliegtuig: D-2410 Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23 Logger file: 2022-07-03-LXV-A23-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:13:59 Duurvlucht : 02:10:52 Vrije vlucht : 68.4 km Fasttrack : 35.5 kmh Driehoek : 109.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.962'N 5°13.707'E tijd: 14:00:42 UTC alti: -19 m Ontkoppelpunt pos.: 51°09.916'N 5°11.909'E = 227° 2.8 km van vertrek tijd: 14:03:49 UTC alti: 532 m Landingspunt pos.: 50°46.786'N 4°57.185'E = 203° 48.8 km van vertrek tijd: 16:14:41 UTC alti: 12 m Afstand take-off tot landing: 48.8 Totale vluchtduur: 02:13:59 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3 Start : 51°10.002'N 5°11.994'E @ 14:04:43 UTC, 603 m punt 1: 50°50.372'N 5°20.823'E @ 15:17:45 UTC, 1049 m Finish: 50°46.973'N 4°55.361'E @ 16:10:29 UTC, 347 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 37.8 km 164° @ 31.1 km/h been 2: 30.6 km 258° @ 34.8 km/h Afgelegde afstand: 68.4 km Duur: 02:05:46 Gemiddelde snelheid: 32.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 49.4 km Starthoogte: 532.0 m Finishhoogte: 347.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 185 m Totale score afstand: 68.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°09.930'N 5°13.844'E = 175° 1.9 km van vertrek tijd: 14:13:27 UTC alti: 934 m Finishpunt pos.: 50°47.415'N 4°58.034'E = 203° 47.4 km van vertrek tijd: 16:13:28 UTC alti: 126 m Grootste afstand in 2 uur: 71.0 km Beste snelheid in 2 uur: 35.5 km/h Hoogteverlies: 808 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 508.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: RHEINE BENTLAGE ARMY 52°17.470'N 7°23.220'E 237.9 km 44° punt 2: STEINFURT 52°08.870'N 7°19.780'E 16.4 km 194° punt 3: RHEINE BENTLAGE ARMY 52°17.470'N 7°23.220'E 16.4 km 14° finish: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 237.9 km 226° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1GOET @ 16:12:07 UTC, 266 m punt 1: RHEINE BENTLAGE ARMY niet gerond afbreekpunt: 50°47.494'N 4°57.931'E @ 16:13:22 UTC, 140 m : 1.1 km 53.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.1 km Duur van de proef: 00:01:15 Gemiddelde snelheid: 53.6 km/h Start hoogte: 262 m Hoogte passeren start: 266 m Hoogte aan break-punt: 140 m Hoogteverlies over proef: 122 m Totale score afstand: 1.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 30.8 km Been 1: 30.6 km Been 2: 47.9 km Totaal: 109.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 14:03:49 UTC einde: 16:14:41 UTC duur: 02:10:52 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 532 m @ 14:03:49 UTC hoog punt: 1442 m @ 14:43:28 UTC hoogtewinst: 910 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:04:09 bearing 59.2° Tweede punt: 16:06:54 bearing 114.5° Totale hoek: 55.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4957 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||