01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef02-07-2022 -- Wim AKKERMANS -- 2780,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Retour Hamburg. Sq + uitluisteren Niederrhein en Hamburg Terugkeertoestemming klasse D te crossen van N naar Z Niederrhein. En toren geïnformeerd van intenties. Toestemming DM om in De Peel ctr te vliegen.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 02/07/2022 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KVLC Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais Logger file: 2022-07-02-LXV-AIS-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 08:51:01 Duurvlucht : 08:35:31 Vrije vlucht : 847.9 km Fasttrack : 136.8 kmh Opgegeven proef: 174.7 km Driehoek : 280.2 km Hoogtewinst : 1561.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.951'N 5°13.658'E tijd: 08:49:07 UTC alti: -37 m Ontkoppelpunt pos.: 51°12.572'N 5°14.951'E = 27° 3.4 km van vertrek tijd: 08:54:27 UTC alti: 754 m Landingspunt pos.: 51°10.806'N 5°12.998'E = 251° 0.8 km van vertrek tijd: 17:40:08 UTC alti: -6 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 08:51:01 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 6.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.870'N 5°13.098'E @ 08:57:27 UTC, 644 m punt 1: 51°24.154'N 6°14.822'E @ 10:09:04 UTC, 1385 m punt 2: 53°15.869'N 10°16.638'E @ 12:47:24 UTC, 1529 m punt 3: 52°24.547'N 8°16.355'E @ 14:20:03 UTC, 1456 m punt 4: 52°12.599'N 6°26.186'E @ 15:38:15 UTC, 1325 m punt 5: 51°34.079'N 6°08.126'E @ 16:26:55 UTC, 1259 m Finish: 51°13.425'N 5°26.968'E @ 17:29:58 UTC, 136 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 75.9 km 71° @ 63.6 km/h been 2: 344.0 km 51° @ 130.4 km/h been 3: 165.3 km 236° @ 107.0 km/h been 4: 127.2 km 261° @ 97.6 km/h been 5: 74.4 km 196° @ 91.7 km/h been 6: 61.2 km 231° @ 58.2 km/h Afgelegde afstand: 847.9 km Duur: 08:32:31 Gemiddelde snelheid: 99.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 16.2 km Starthoogte: 630.0 m Finishhoogte: 136.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 494 m Totale score afstand: 847.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°48.677'N 6°34.588'E = 53° 116.9 km van vertrek tijd: 10:32:20 UTC alti: 1521 m Finishpunt pos.: 53°08.737'N 9°57.656'E = 54° 390.5 km van vertrek tijd: 12:32:20 UTC alti: 1182 m Grootste afstand in 2 uur: 273.7 km Beste snelheid in 2 uur: 136.8 km/h Hoogteverlies: 339 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 823.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BALEN KEIHEUVEL 51°10.833'N 5°13.250'E punt 1: BUNDE A31YA280 B 53°09.767'N 7°16.983'E 261.8 km 32° punt 2: HANDELOH BF 53°14.500'N 9°50.683'E 171.4 km 86° finish: BALEN KEIHEUVEL 51°10.833'N 5°13.250'E 390.4 km 236° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BALEN KEIHEUVEL @ 08:57:35 UTC, 646 m punt 1: BUNDE A31YA280 B niet gerond afbreekpunt: 52°33.165'N 8°05.567'E @ 11:28:10 UTC, 1484 m : 174.7 km 69.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 174.7 km Duur van de proef: 02:30:35 Gemiddelde snelheid: 69.6 km/h Start hoogte: 630 m Hoogte passeren start: 646 m Hoogte aan break-punt: 1484 m Hoogteverlies over proef: -854 m Totale score afstand: 174.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 123.3 km Been 1: 78.5 km Been 2: 78.5 km Totaal: 280.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:54:27 UTC einde: 17:29:58 UTC duur: 08:35:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 330 m @ 09:02:38 UTC hoog punt: 1891 m @ 13:52:26 UTC hoogtewinst: 1561 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:09:04 bearing 64.9° Tweede punt: 15:38:14 bearing 42.1° Totale hoek: -22.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 43901 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||