CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-07-2022 -- Dirk ROGGEMAN -- 1375,1 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 05/07/2022
Piloot: D ROGGEMAN
Zweefvliegtuig: D-KIIR
Toestel type: ASH 26E Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 74w
Logger file: 2022-07-05-LXV-74W-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:01:12
Duurvlucht : 04:46:04
Vrije vlucht : 409.1 km
Fasttrack : 102.2 kmh
Driehoek : 165.9 km
Hoogtewinst : 1157.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EDZZ Klippeneck BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°06.671'N 8°46.248'E
tijd: 10:23:46 UTC
alti: 881 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°06.695'N 8°45.359'E = 272° 1.1 km van vertrek
tijd: 10:30:14 UTC
alti: 1626 m
Landingspunt
pos.: 48°06.470'N 8°45.779'E = 237° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:24:58 UTC
alti: 866 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 05:01:12
Motorgebruik
aantal keren: 2
totale motortijd: 9.1 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°04.422'N 8°48.604'E @ 10:46:38 UTC, 1891 m
punt 1: 47°56.019'N 8°36.877'E @ 11:00:10 UTC, 1979 m
punt 2: 48°13.057'N 8°50.186'E @ 11:21:42 UTC, 1863 m
punt 3: 48°33.388'N 10°00.745'E @ 12:18:06 UTC, 2172 m
punt 4: 48°04.731'N 8°25.558'E @ 13:59:22 UTC, 2115 m
punt 5: 48°06.085'N 9°21.922'E @ 14:39:54 UTC, 2553 m
Finish: 48°02.915'N 8°35.328'E @ 15:09:50 UTC, 1937 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.3 km 223° @ 94.6 km/h
been 2: 35.6 km 27° @ 99.3 km/h
been 3: 94.9 km 66° @ 101.0 km/h
been 4: 129.1 km 246° @ 76.5 km/h
been 5: 70.0 km 88° @ 103.7 km/h
been 6: 58.2 km 264° @ 116.6 km/h
Afgelegde afstand: 409.1 km
Duur: 04:23:12
Gemiddelde snelheid: 93.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.2 km
Starthoogte: 1460.0 m
Finishhoogte: 1937.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -477 m
Totale score afstand: 409.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°16.282'N 9°10.072'E = 59° 34.5 km van vertrek
tijd: 13:16:38 UTC
alti: 2124 m
Finishpunt
pos.: 48°07.875'N 8°46.925'E = 21° 2.4 km van vertrek
tijd: 15:16:38 UTC
alti: 1514 m
Grootste afstand in 2 uur: 204.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 102.2 km/h
Hoogteverlies: 610 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 330.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E
punt 1: 40SQU 49°51.750'N 3°14.220'E 108.7 km 205°
punt 2: 40SPO 50°22.030'N 2°19.950'E 85.7 km 311°
punt 3: 4DENA 50°19.467'N 3°27.967'E 80.8 km 93°
finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 55.4 km 31°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 1626 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 73.0 km
Been 1: 46.4 km
Been 2: 46.4 km
Totaal: 165.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:38:54 UTC
einde: 15:24:58 UTC
duur: 04:46:04
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 1460 m @ 10:38:54 UTC
hoog punt: 2617 m @ 13:34:22 UTC
hoogtewinst: 1157 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5056
| |||||||||||||||||||||