01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-07-2022 -- Joris VANDERPUTTEN -- 1719,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Overboelare sector 1 en 2, chièvres inactief, Laon uitgeluisterd, R114 inactief, Charleville uitgeluisterd.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/07/2022 Piloot: JORIS VANDERPUTTEN Zweefvliegtuig: OO-ZVE Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 3uw Logger file: 2022-07-10-LXV-3UW-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:11:12 Duurvlucht : 06:05:17 Vrije vlucht : 425.5 km Fasttrack : 85.5 kmh Opgegeven proef: 412.6 km Driehoek : 347.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.031'N 3°51.563'E tijd: 11:14:29 UTC alti: -111 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.425'N 3°51.919'E = 30° 0.8 km van vertrek tijd: 11:15:03 UTC alti: 198 m Landingspunt pos.: 50°45.091'N 3°51.646'E = 41° 0.1 km van vertrek tijd: 17:25:41 UTC alti: -98 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:11:12 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 2.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°46.058'N 3°52.740'E @ 11:30:04 UTC, 740 m punt 1: 50°36.923'N 3°41.025'E @ 11:44:02 UTC, 622 m punt 2: 49°32.996'N 3°40.422'E @ 13:10:04 UTC, 1241 m punt 3: 49°43.967'N 4°37.671'E @ 14:07:27 UTC, 704 m punt 4: 49°41.196'N 4°56.522'E @ 14:42:07 UTC, 1010 m punt 5: 50°08.732'N 3°28.790'E @ 16:31:15 UTC, 1170 m Finish: 50°45.470'N 3°51.552'E @ 17:24:24 UTC, 11 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.8 km 219° @ 93.8 km/h been 2: 118.5 km 180° @ 82.7 km/h been 3: 71.9 km 73° @ 75.1 km/h been 4: 23.2 km 103° @ 40.2 km/h been 5: 116.8 km 297° @ 64.2 km/h been 6: 73.2 km 21° @ 82.7 km/h Afgelegde afstand: 425.5 km Duur: 05:54:20 Gemiddelde snelheid: 72.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 361.0 m Finishhoogte: 11.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 350 m Totale score afstand: 425.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°45.997'N 3°52.391'E = 28° 2.0 km van vertrek tijd: 11:30:18 UTC alti: 751 m Finishpunt pos.: 49°37.049'N 4°05.277'E = 173° 127.1 km van vertrek tijd: 13:30:18 UTC alti: 837 m Grootste afstand in 2 uur: 170.9 km Beste snelheid in 2 uur: 85.5 km/h Hoogteverlies: -86 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 412.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E punt 1: LAON 49°33.910'N 3°39.460'E 132.9 km 186° punt 2: SEDAN STN 49°41.550'N 4°55.750'E 92.9 km 81° punt 3: LE CATEAU 50°06.490'N 3°31.390'E 111.1 km 295° finish: GERAARDSBERGEN 50°45.150'N 3°51.950'E 75.7 km 19° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GERAARDSBERGEN @ 11:31:03 UTC, 707 m punt 1: LAON @ 13:05:56 UTC, 1002 m : 132.9 km 84.0 km/h punt 2: SEDAN STN @ 14:42:18 UTC, 1001 m : 92.9 km 57.9 km/h punt 3: LE CATEAU @ 16:24:50 UTC, 1010 m : 111.1 km 65.0 km/h finish: GERAARDSBERGEN @ 17:24:08 UTC, -76 m : 75.7 km 76.6 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 412.6 km Duur van de proef: 05:53:05 Gemiddelde snelheid: 70.1 km/h Start hoogte: 361 m Hoogte passeren start: 707 m Hoogte passeren finish: -76 m Hoogteverlies over proef: 437 m Totale score afstand: 412.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 109.1 km Been 1: 97.2 km Been 2: 140.8 km Totaal: 347.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:20:24 UTC einde: 17:25:41 UTC duur: 06:05:17 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 361 m @ 11:24:39 UTC hoog punt: 1320 m @ 16:36:11 UTC hoogtewinst: 959 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:30:10 bearing 251.0° Tweede punt: 14:42:10 bearing 166.3° Totale hoek: -84.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 10504 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||