CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-07-2022 -- Frank SCHOETERS & SAMANTHA FADAHUNSI -- 35,7 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 11/07/2022
Piloot: FRANK SCHOETERS
Zweefvliegtuig: D-8755
Toestel type: TWIN ASTIR TRAINER W/O RG Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0j
Logger file: 2022-07-11-FLA-R0J-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:46:02
Duurvlucht : 00:40:52
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°17.362'N 3°14.979'E
tijd: 13:03:11 UTC
alti: 4 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°17.362'N 3°14.979'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 13:03:11 UTC
alti: 4 m
Landingspunt
pos.: 48°17.493'N 3°14.821'E = 321° 0.3 km van vertrek
tijd: 13:49:13 UTC
alti: 2 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 00:46:02
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 24.7 km GELDIG
vertrek: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
start: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
punt 1: VERTILLY 48°21.366'N 3°22.850'E 12.3 km 54°
finish: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E 12.3 km 234°
landing: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: PONTSURY @ 13:17:25 UTC, 854 m
punt 1: VERTILLY niet gerond
afbreekpunt: 48°19.660'N 3°19.655'E @ 13:32:29 UTC, 840 m : 7.3 km 29.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 7.3 km
Duur van de proef: 00:15:04
Gemiddelde snelheid: 29.0 km/h
Start hoogte: 679 m
Hoogte passeren start: 854 m
Hoogte aan break-punt: 840 m
Hoogteverlies over proef: -161 m
Totale score afstand: 7.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:08:21 UTC
einde: 13:49:13 UTC
duur: 00:40:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 679 m @ 13:08:21 UTC
hoog punt: 1068 m @ 13:28:25 UTC
hoogtewinst: 389 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 458
| |||||||||||||||||||||