CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-07-2022 -- Frank SCHOETERS & GIOFKA HEURCKMANS -- 23,0 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 11/07/2022
Piloot: FRANK SCHOETERS
Zweefvliegtuig: D-8755
Toestel type: TWIN ASTIR TRAINER W/O RG Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0j
Logger file: 2022-07-11-FLA-R0J-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:24:24
Duurvlucht : 00:19:32
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°17.357'N 3°14.993'E
tijd: 14:48:41 UTC
alti: 6 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°17.357'N 3°14.993'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 14:48:41 UTC
alti: 6 m
Landingspunt
pos.: 48°17.371'N 3°14.950'E = 296° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:13:05 UTC
alti: 6 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 00:24:24
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 24.7 km GELDIG
vertrek: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
start: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
punt 1: VERTILLY 48°21.366'N 3°22.850'E 12.3 km 54°
finish: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E 12.3 km 234°
landing: PONTSURY 48°17.500'N 3°14.733'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: PONTSURY @ 15:01:05 UTC, 824 m
punt 1: VERTILLY niet gerond
afbreekpunt: 48°19.079'N 3°17.766'E @ 15:08:41 UTC, 406 m : 4.7 km 37.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 4.7 km
Duur van de proef: 00:07:36
Gemiddelde snelheid: 37.5 km/h
Start hoogte: 718 m
Hoogte passeren start: 824 m
Hoogte aan break-punt: 406 m
Hoogteverlies over proef: 312 m
Totale score afstand: 4.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 14:53:33 UTC
einde: 15:13:05 UTC
duur: 00:19:32
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 718 m @ 14:53:33 UTC
hoog punt: 965 m @ 14:59:09 UTC
hoogtewinst: 247 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 454
| |||||||||||||||||||||