01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-07-2022 -- Erik DE VOS -- 1338,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 12/07/2022 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2022-07-12-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:100, HW:1 ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:36:24 Duurvlucht : 05:33:31 Vrije vlucht : 318.2 km Fasttrack : 68.9 kmh Opgegeven proef: 302.6 km Driehoek : 218.2 km Hoogtewinst : 1402.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.356'N 3°15.009'E tijd: 11:59:39 UTC alti: -21 m Ontkoppelpunt pos.: 48°17.030'N 3°16.966'E = 104° 2.5 km van vertrek tijd: 12:02:32 UTC alti: 456 m Landingspunt pos.: 48°17.466'N 3°14.795'E = 308° 0.3 km van vertrek tijd: 17:36:03 UTC alti: -11 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:36:24 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°16.962'N 3°16.992'E @ 12:02:36 UTC, 459 m punt 1: 48°18.144'N 1°41.717'E @ 13:55:38 UTC, 1542 m punt 2: 47°56.956'N 2°41.044'E @ 15:29:31 UTC, 1377 m punt 3: 48°08.205'N 2°40.438'E @ 15:52:46 UTC, 1327 m punt 4: 48°20.989'N 2°25.075'E @ 16:45:09 UTC, 1721 m punt 5: 48°15.631'N 2°39.258'E @ 16:57:11 UTC, 1176 m Finish: 48°17.103'N 3°15.974'E @ 17:34:51 UTC, 134 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 117.8 km 272° @ 62.6 km/h been 2: 83.4 km 118° @ 53.3 km/h been 3: 20.9 km 358° @ 53.8 km/h been 4: 30.4 km 321° @ 34.8 km/h been 5: 20.2 km 120° @ 100.5 km/h been 6: 45.5 km 86° @ 72.5 km/h Afgelegde afstand: 318.2 km Duur: 05:32:15 Gemiddelde snelheid: 57.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km Starthoogte: 456.0 m Finishhoogte: 134.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 322 m Totale score afstand: 318.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°17.308'N 3°14.931'E = 227° 0.1 km van vertrek tijd: 12:12:45 UTC alti: 1066 m Finishpunt pos.: 48°11.385'N 1°56.859'E = 264° 97.4 km van vertrek tijd: 14:12:48 UTC alti: 933 m Grootste afstand in 2 uur: 137.8 km Beste snelheid in 2 uur: 68.9 km/h Hoogteverlies: 133 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 305.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: PONT S/YONNE AA?R 48°17.380'N 3°15.000'E punt 1: BOISVILLE ULM 48°18.240'N 1°42.540'E 114.3 km 271° punt 2: MONTARGIS AERO 47°57.633'N 2°41.150'E 82.1 km 117° punt 3: BUNO BONNEVAUX 48°21.067'N 2°25.500'E 47.6 km 336° finish: PONT S/YONNE AA?R 48°17.380'N 3°15.000'E 61.6 km 96° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: PONT S/YONNE AA?R @ 12:12:40 UTC, 1069 m punt 1: BOISVILLE ULM @ 13:55:45 UTC, 1537 m : 113.8 km 66.3 km/h punt 2: MONTARGIS AERO @ 15:29:50 UTC, 1353 m : 81.1 km 51.7 km/h punt 3: BUNO BONNEVAUX @ 16:45:20 UTC, 1704 m : 46.6 km 37.0 km/h finish: PONT S/YONNE AA?R @ 17:33:14 UTC, 239 m : 61.1 km 76.5 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 302.6 km Duur van de proef: 05:20:34 Gemiddelde snelheid: 56.6 km/h Start hoogte: 456 m Hoogte passeren start: 1069 m Hoogte passeren finish: 239 m Hoogteverlies over proef: 217 m Totale score afstand: 302.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 96.0 km Been 1: 61.1 km Been 2: 61.1 km Totaal: 218.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:02:32 UTC einde: 17:36:03 UTC duur: 05:33:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 456 m @ 12:02:32 UTC hoog punt: 1858 m @ 16:43:02 UTC hoogtewinst: 1402 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5563 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||