01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-07-2022 -- Benjamin HEYLEN -- 407,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Clearance KB voor crossing richting NL. Max 2500ft initial. Nabij grens 3000ft. NL contact DutchMil, initial max 4500ft
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 15/07/2022 Piloot: BEN HEYLEN Zweefvliegtuig: PH-1500 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz Logger file: 2022-07-15-LXV-6FZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:48:20 Duurvlucht : 01:45:02 Vrije vlucht : 117.0 km Fasttrack : 61.3 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.246'N 5°22.805'E tijd: 08:48:02 UTC alti: -59 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.548'N 5°20.921'E = 318° 3.3 km van vertrek tijd: 08:51:20 UTC alti: 593 m Landingspunt pos.: 51°31.772'N 6°32.253'E = 52° 101.7 km van vertrek tijd: 10:36:22 UTC alti: -70 m Afstand take-off tot landing: 101.7 Totale vluchtduur: 01:48:20 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°59.449'N 5°20.704'E @ 08:51:37 UTC, 602 m punt 1: 51°02.506'N 5°37.176'E @ 09:08:55 UTC, 562 m punt 2: 51°19.922'N 5°49.190'E @ 09:35:09 UTC, 938 m punt 3: 51°26.762'N 6°04.258'E @ 09:49:53 UTC, 975 m punt 4: 51°32.571'N 6°18.888'E @ 10:03:23 UTC, 1006 m Finish: 51°33.094'N 6°36.225'E @ 10:26:50 UTC, 705 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 73° @ 69.6 km/h been 2: 35.2 km 23° @ 80.5 km/h been 3: 21.6 km 54° @ 88.0 km/h been 4: 20.1 km 57° @ 89.2 km/h been 5: 20.1 km 87° @ 51.3 km/h Afgelegde afstand: 117.0 km Duur: 01:35:13 Gemiddelde snelheid: 73.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 107.1 km Starthoogte: 586.0 m Finishhoogte: 705.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -119 m Totale score afstand: 117.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.548'N 5°20.921'E = 318° 3.3 km van vertrek tijd: 08:51:20 UTC alti: 593 m Finishpunt pos.: 51°31.772'N 6°32.253'E = 52° 102.0 km van vertrek tijd: 10:36:22 UTC alti: -70 m Grootste afstand in 2 uur: 122.5 km Beste snelheid in 2 uur: 61.3 km/h Hoogteverlies: 663 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 155.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E punt 1: MAASMECHELEN 50°58.502'N 5°42.063'E 15.7 km 95° punt 2: WEERT AFRIT 51°16.710'N 5°44.310'E 33.9 km 4° punt 3: ZEPPEREN 50°49.196'N 5°14.489'E 61.8 km 214° punt 4: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 28.6 km 60° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 15.5 km 279° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WINTERSLAG @ 08:57:33 UTC, 419 m punt 1: MAASMECHELEN niet gerond afbreekpunt: 51°01.455'N 5°36.666'E @ 09:07:55 UTC, 595 m : 7.3 km 42.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 7.3 km Duur van de proef: 00:10:22 Gemiddelde snelheid: 42.5 km/h Start hoogte: 419 m Hoogte passeren start: 419 m Hoogte aan break-punt: 595 m Hoogteverlies over proef: -176 m Totale score afstand: 7.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:51:20 UTC einde: 10:36:22 UTC duur: 01:45:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 373 m @ 09:05:43 UTC hoog punt: 1197 m @ 10:07:38 UTC hoogtewinst: 824 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:01:54 bearing 82.9° Tweede punt: 10:17:20 bearing 59.3° Totale hoek: -23.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9106 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||