CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-07-2022 -- Michiel DE BOCK -- 1101,9 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 15/07/2022
Piloot: MICHIEL DE BOCK
Zweefvliegtuig: D-3609
Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD
Logger type: Flarm s/n: s4r
Logger file: 2022-07-15-FLA-S4R-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:02:36
Duurvlucht : 04:57:56
Vrije vlucht : 286.5 km
Fasttrack : 74.7 kmh
Hoogtewinst : 1334.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°17.359'N 3°14.979'E
tijd: 11:27:04 UTC
alti: -5 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°17.359'N 3°14.979'E = 270° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:27:04 UTC
alti: -5 m
Landingspunt
pos.: 48°17.400'N 3°14.907'E = 311° 0.1 km van vertrek
tijd: 16:29:40 UTC
alti: 2 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 05:02:36
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 48°17.186'N 3°14.684'E @ 11:39:12 UTC, 928 m
punt 1: 48°25.561'N 3°32.938'E @ 12:29:20 UTC, 1310 m
punt 2: 48°53.705'N 3°53.607'E @ 13:41:40 UTC, 1152 m
punt 3: 48°27.792'N 3°34.367'E @ 14:30:16 UTC, 1687 m
punt 4: 48°20.950'N 2°26.242'E @ 15:38:32 UTC, 1411 m
punt 5: 48°21.734'N 2°45.888'E @ 15:59:16 UTC, 1049 m
Finish: 48°17.132'N 3°16.082'E @ 16:28:24 UTC, 174 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 27.4 km 55° @ 32.8 km/h
been 2: 58.0 km 26° @ 48.1 km/h
been 3: 53.5 km 206° @ 66.1 km/h
been 4: 85.0 km 262° @ 74.7 km/h
been 5: 24.3 km 86° @ 70.3 km/h
been 6: 38.3 km 103° @ 78.8 km/h
Afgelegde afstand: 286.5 km
Duur: 04:49:12
Gemiddelde snelheid: 59.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Starthoogte: 655.0 m
Finishhoogte: 174.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 481 m
Totale score afstand: 286.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 48°27.904'N 3°34.193'E = 50° 30.7 km van vertrek
tijd: 14:30:00 UTC
alti: 1675 m
Finishpunt
pos.: 48°17.400'N 3°14.907'E = 311° 0.1 km van vertrek
tijd: 16:29:40 UTC
alti: 2 m
Grootste afstand in 2 uur: 149.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 74.7 km/h
Hoogteverlies: 1673 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 302.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: PONTSUONNE 48°17.367'N 3°14.933'E
punt 1: POINT_2 49°02.328'N 3°58.524'E 99.0 km 32°
punt 2: ANGLUR 48°35.000'N 3°48.667'E 52.1 km 193°
punt 3: POINT_1 49°02.566'N 3°57.436'E 52.2 km 12°
finish: PONTSUONNE 48°17.367'N 3°14.933'E 98.7 km 212°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: PONTSUONNE @ 11:39:28 UTC, 915 m
punt 1: POINT_2 niet gerond
afbreekpunt: 48°53.705'N 3°53.607'E @ 13:41:40 UTC, 1152 m : 82.0 km 40.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 82.0 km
Duur van de proef: 02:02:12
Gemiddelde snelheid: 40.2 km/h
Start hoogte: 655 m
Hoogte passeren start: 915 m
Hoogte aan break-punt: 1152 m
Hoogteverlies over proef: -497 m
Totale score afstand: 82.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 38.4 km
Been 1: 24.5 km
Been 2: 24.5 km
Totaal: 87.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:31:44 UTC
einde: 16:29:40 UTC
duur: 04:57:56
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 361 m @ 12:00:28 UTC
hoog punt: 1695 m @ 14:30:24 UTC
hoogtewinst: 1334 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 3686
| |||||||||||||||||||||