01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-07-2022 -- Alexander PRINSIER -- 1084,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 15/07/2022 Piloot: ALEXANDER PRINSIER Zweefvliegtuig: OO-YQR Toestel type: G 102 ASTIR CS Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: r18 Logger file: 2022-07-15-FLA-R18-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 05:47:13 Duurvlucht : 05:44:08 Vrije vlucht : 237.2 km Fasttrack : 55.8 kmh Opgegeven proef: 231.3 km Driehoek : 120.9 km Hoogtewinst : 1276.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.357'N 3°14.986'E tijd: 11:14:02 UTC alti: 13 m Ontkoppelpunt pos.: 48°17.357'N 3°14.986'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 11:14:02 UTC alti: 13 m Landingspunt pos.: 48°17.385'N 3°14.936'E = 310° 0.1 km van vertrek tijd: 17:01:15 UTC alti: 21 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:47:13 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°17.208'N 3°14.725'E @ 11:38:45 UTC, 1154 m punt 1: 48°30.130'N 3°45.431'E @ 13:22:49 UTC, 867 m punt 2: 48°21.335'N 3°35.298'E @ 13:53:03 UTC, 1189 m punt 3: 48°06.913'N 3°10.227'E @ 14:29:12 UTC, 1331 m punt 4: 48°34.931'N 3°23.296'E @ 15:46:17 UTC, 1195 m punt 5: 48°07.051'N 3°10.189'E @ 16:37:15 UTC, 1195 m Finish: 48°18.575'N 3°15.382'E @ 16:58:33 UTC, 343 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 44.8 km 57° @ 25.8 km/h been 2: 20.5 km 217° @ 40.8 km/h been 3: 41.0 km 229° @ 68.0 km/h been 4: 54.4 km 17° @ 42.3 km/h been 5: 54.1 km 197° @ 63.7 km/h been 6: 22.3 km 17° @ 62.8 km/h Afgelegde afstand: 237.2 km Duur: 05:19:48 Gemiddelde snelheid: 44.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.3 km Starthoogte: 449.0 m Finishhoogte: 343.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 106 m Totale score afstand: 237.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°17.897'N 3°16.074'E = 53° 1.7 km van vertrek tijd: 15:05:21 UTC alti: 1584 m Finishpunt pos.: 48°17.385'N 3°14.936'E = 310° 0.1 km van vertrek tijd: 17:01:15 UTC alti: 21 m Grootste afstand in 2 uur: 111.5 km Beste snelheid in 2 uur: 55.8 km/h Hoogteverlies: 1563 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 264.9 km GELDIG vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1 48°17.367'N 3°14.933'E punt 1: 2 48°30.017'N 3°45.183'E 44.1 km 58° punt 2: 3 48°07.017'N 3°10.117'E 60.8 km 226° punt 3: 4 48°34.884'N 3°23.200'E 54.1 km 17° punt 4: 5 48°07.017'N 3°10.117'E 54.1 km 197° punt 5: 6 48°25.917'N 3°16.383'E 35.9 km 12° finish: 7 48°17.367'N 3°14.933'E 15.9 km 186° landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1 @ 11:39:00 UTC, 1132 m punt 1: 2 @ 13:22:43 UTC, 882 m : 43.6 km 25.2 km/h punt 2: 3 @ 14:29:17 UTC, 1316 m : 59.8 km 53.9 km/h punt 3: 4 @ 15:46:15 UTC, 1203 m : 53.1 km 41.4 km/h punt 4: 5 @ 16:37:17 UTC, 1193 m : 53.1 km 62.4 km/h punt 5: 6 niet gerond afbreekpunt: 48°18.590'N 3°15.244'E @ 16:58:28 UTC, 350 m : 21.7 km 61.5 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 231.3 km Duur van de proef: 05:19:28 Gemiddelde snelheid: 43.4 km/h Start hoogte: 449 m Hoogte passeren start: 1132 m Hoogte aan break-punt: 350 m Hoogteverlies over proef: 99 m Totale score afstand: 231.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 33.9 km Been 1: 34.8 km Been 2: 52.3 km Totaal: 120.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:17:07 UTC einde: 17:01:15 UTC duur: 05:44:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 400 m @ 15:28:54 UTC hoog punt: 1676 m @ 16:04:44 UTC hoogtewinst: 1276 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 5611 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||