01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-07-2022 -- Christiaan BIELEN & JO SCHOETERS -- 1969,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: All x cleared xpdr 7000 in appr duchtmil Beek app Langen info dalhemer Binz no paradrop
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 15/07/2022 Piloot: BIELEN CHRISTIAAN Zweefvliegtuig: D-KKCR Toestel type: ARCUS T Klasse: TWEEZITTER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 926 Logger file: 2022-07-15-NAV-926-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:51:55 Duurvlucht : 07:45:39 Vrije vlucht : 590.9 km Fasttrack : 105.3 kmh Opgegeven proef: 213.1 km Driehoek : 427.6 km Hoogtewinst : 1431.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.709'N 5°12.852'E tijd: 09:58:13 UTC alti: -51 m Ontkoppelpunt pos.: 51°12.171'N 5°16.716'E = 59° 5.2 km van vertrek tijd: 10:01:23 UTC alti: 409 m Landingspunt pos.: 51°10.770'N 5°13.062'E = 65° 0.3 km van vertrek tijd: 17:50:08 UTC alti: -31 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 07:51:55 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.7 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°09.954'N 5°12.496'E @ 10:09:19 UTC, 484 m punt 1: 51°15.299'N 5°59.787'E @ 10:55:42 UTC, 874 m punt 2: 50°24.201'N 6°31.756'E @ 12:04:39 UTC, 1454 m punt 3: 50°38.585'N 6°22.043'E @ 12:24:44 UTC, 1535 m punt 4: 50°21.592'N 8°03.285'E @ 13:34:12 UTC, 1585 m punt 5: 50°58.597'N 7°53.230'E @ 14:16:38 UTC, 1322 m Finish: 51°20.165'N 4°55.900'E @ 17:39:06 UTC, 1059 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 56.0 km 79° @ 72.4 km/h been 2: 101.9 km 158° @ 88.7 km/h been 3: 29.0 km 337° @ 86.7 km/h been 4: 123.8 km 104° @ 106.9 km/h been 5: 69.6 km 350° @ 98.4 km/h been 6: 210.6 km 282° @ 62.4 km/h Afgelegde afstand: 590.9 km Duur: 07:29:47 Gemiddelde snelheid: 78.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 26.4 km Starthoogte: 452.0 m Finishhoogte: 1059.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -607 m Totale score afstand: 590.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°39.606'N 6°29.847'E = 122° 107.1 km van vertrek tijd: 12:30:52 UTC alti: 1713 m Finishpunt pos.: 51°06.553'N 7°35.489'E = 92° 166.5 km van vertrek tijd: 14:30:52 UTC alti: 1188 m Grootste afstand in 2 uur: 210.5 km Beste snelheid in 2 uur: 105.3 km/h Hoogteverlies: 525 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 726.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BALEN / KEIHEUVEL 51°10.850'N 5°13.250'E punt 1: DAHLEMER BINZ 50°24.336'N 6°31.734'E 126.3 km 133° punt 2: TWENTHE 52°16.550'N 6°53.350'E 209.6 km 7° punt 3: VENLO 51°21.833'N 6°12.900'E 111.6 km 205° punt 4: TWENTHE 52°16.550'N 6°53.350'E 111.6 km 24° finish: BALEN / KEIHEUVEL 51°10.850'N 5°13.250'E 167.7 km 224° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BALEN / KEIHEUVEL @ 10:13:01 UTC, 583 m punt 1: DAHLEMER BINZ @ 12:04:41 UTC, 1450 m : 126.3 km 67.8 km/h punt 2: TWENTHE niet gerond afbreekpunt: 51°10.835'N 7°05.884'E @ 15:09:30 UTC, 1557 m : 86.9 km 28.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 213.1 km Duur van de proef: 04:56:29 Gemiddelde snelheid: 43.1 km/h Start hoogte: 452 m Hoogte passeren start: 583 m Hoogte aan break-punt: 1557 m Hoogteverlies over proef: -1105 m Totale score afstand: 213.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 120.1 km Been 1: 119.7 km Been 2: 187.8 km Totaal: 427.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:04:29 UTC einde: 17:50:08 UTC duur: 07:45:39 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 383 m @ 10:16:20 UTC hoog punt: 1814 m @ 12:59:08 UTC hoogtewinst: 1431 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:05:08 bearing 110.4° Tweede punt: 17:39:04 bearing 32.7° Totale hoek: -77.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 22436 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||