01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Jan-Bart VAN ERCK & HAMERLYNCK DIRK -- 2449,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Zoersel 4500 ft. Deelen crossing. In de bimuurt van niederrhein sq en uiluisteren.dahlemer binz crossing . Maastricht crossing approved
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/07/2022 Piloot: DIRK HAMERLYNCK Zweefvliegtuig: D-KIDX Toestel type: NIMBUS 4DM Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8cf Logger file: 2022-07-16-LXV-8CF-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:08:06 Duurvlucht : 07:03:11 Vrije vlucht : 607.4 km Fasttrack : 113.6 kmh Opgegeven proef: 602.6 km Driehoek : 437.2 km Hoogtewinst : 1073.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°15.521'N 4°44.623'E tijd: 09:53:15 UTC alti: -90 m Ontkoppelpunt pos.: 51°16.152'N 4°45.969'E = 53° 2.0 km van vertrek tijd: 09:58:10 UTC alti: 693 m Landingspunt pos.: 51°15.424'N 4°44.446'E = 229° 0.3 km van vertrek tijd: 17:01:21 UTC alti: -95 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 07:08:06 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 4.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°15.670'N 4°45.213'E @ 10:05:44 UTC, 940 m punt 1: 52°03.528'N 5°55.803'E @ 11:33:57 UTC, 904 m punt 2: 50°24.311'N 6°31.993'E @ 13:10:55 UTC, 1538 m punt 3: 50°45.293'N 6°09.123'E @ 13:46:02 UTC, 1542 m punt 4: 51°24.588'N 4°45.655'E @ 15:08:40 UTC, 1169 m punt 5: 50°59.175'N 5°28.659'E @ 16:00:51 UTC, 1033 m Finish: 51°16.107'N 4°44.395'E @ 16:54:59 UTC, 404 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 120.4 km 42° @ 81.9 km/h been 2: 188.7 km 167° @ 116.8 km/h been 3: 47.4 km 325° @ 80.9 km/h been 4: 121.7 km 307° @ 88.4 km/h been 5: 68.8 km 133° @ 79.1 km/h been 6: 60.4 km 302° @ 67.0 km/h Afgelegde afstand: 607.4 km Duur: 06:49:15 Gemiddelde snelheid: 89.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 693.0 m Finishhoogte: 404.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 289 m Totale score afstand: 607.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°52.315'N 5°39.783'E = 43° 93.4 km van vertrek tijd: 11:16:14 UTC alti: 1138 m Finishpunt pos.: 50°29.783'N 6°29.072'E = 124° 149.0 km van vertrek tijd: 13:16:14 UTC alti: 1244 m Grootste afstand in 2 uur: 227.2 km Beste snelheid in 2 uur: 113.6 km/h Hoogteverlies: -106 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 602.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZOERSEL OOSTMALLE 51°15.818'N 4°45.136'E punt 1: TERLET 52°03.480'N 5°55.650'E 120.1 km 42° punt 2: DAHLEMER BINZ 50°24.333'N 6°31.733'E 188.6 km 167° punt 3: HOOGSTRATEN KERK 51°24.119'N 4°45.734'E 166.5 km 312° punt 4: TERRIL WINTERSLAG 50°59.237'N 5°28.653'E 68.0 km 132° finish: ZOERSEL OOSTMALLE 51°15.818'N 4°45.136'E 59.4 km 302° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZOERSEL OOSTMALLE @ 10:05:56 UTC, 932 m punt 1: TERLET @ 11:33:54 UTC, 903 m : 120.1 km 81.9 km/h punt 2: DAHLEMER BINZ @ 13:11:00 UTC, 1535 m : 188.6 km 116.5 km/h punt 3: HOOGSTRATEN KERK @ 15:08:27 UTC, 1154 m : 166.5 km 85.1 km/h punt 4: TERRIL WINTERSLAG @ 16:00:48 UTC, 1034 m : 68.0 km 78.0 km/h finish: ZOERSEL OOSTMALLE @ 16:54:22 UTC, 421 m : 59.4 km 66.5 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 602.6 km Duur van de proef: 06:48:26 Gemiddelde snelheid: 88.5 km/h Start hoogte: 693 m Hoogte passeren start: 932 m Hoogte passeren finish: 421 m Hoogteverlies over proef: 272 m Totale score afstand: 602.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 171.3 km Been 1: 143.5 km Been 2: 122.4 km Totaal: 437.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:58:10 UTC einde: 17:01:21 UTC duur: 07:03:11 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 693 m @ 09:58:10 UTC hoog punt: 1766 m @ 13:42:15 UTC hoogtewinst: 1073 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:11:12 bearing 110.2° Tweede punt: 15:08:34 bearing 18.7° Totale hoek: -91.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 13957 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||