01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Tom CONINGS -- 2141,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Xpndr 7000 & 6101 listening out on 119,110
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/07/2022 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2022-07-16-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:54:53 Duurvlucht : 07:50:27 Vrije vlucht : 604.9 km Fasttrack : 90.7 kmh Opgegeven proef: 158.3 km Driehoek : 181.7 km Hoogtewinst : 1145.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.254'N 5°22.817'E tijd: 08:41:24 UTC alti: -57 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.072'N 5°21.387'E = 312° 2.3 km van vertrek tijd: 08:45:50 UTC alti: 579 m Landingspunt pos.: 50°58.235'N 5°22.570'E = 263° 0.3 km van vertrek tijd: 16:36:17 UTC alti: -69 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 07:54:53 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°57.116'N 5°21.662'E @ 08:49:26 UTC, 750 m punt 1: 51°57.459'N 7°00.947'E @ 10:46:58 UTC, 943 m punt 2: 51°03.716'N 5°27.588'E @ 12:37:01 UTC, 1403 m punt 3: 51°41.290'N 6°27.732'E @ 13:45:28 UTC, 1399 m punt 4: 50°58.476'N 5°37.708'E @ 14:53:14 UTC, 1463 m punt 5: 51°17.852'N 5°08.352'E @ 15:42:47 UTC, 1211 m Finish: 50°50.646'N 5°13.977'E @ 16:18:22 UTC, 1194 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 160.5 km 45° @ 81.9 km/h been 2: 147.0 km 228° @ 80.1 km/h been 3: 98.6 km 45° @ 86.4 km/h been 4: 98.4 km 216° @ 87.1 km/h been 5: 49.6 km 317° @ 60.1 km/h been 6: 50.9 km 173° @ 85.8 km/h Afgelegde afstand: 604.9 km Duur: 07:28:56 Gemiddelde snelheid: 80.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 17.5 km Starthoogte: 554.0 m Finishhoogte: 1194.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -640 m Totale score afstand: 604.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°14.265'N 5°52.400'E = 49° 45.5 km van vertrek tijd: 12:12:02 UTC alti: 1017 m Finishpunt pos.: 51°21.596'N 6°00.904'E = 45° 62.0 km van vertrek tijd: 14:12:02 UTC alti: 1002 m Grootste afstand in 2 uur: 181.5 km Beste snelheid in 2 uur: 90.7 km/h Hoogteverlies: 15 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 754.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: STEINFURT 52°08.870'N 7°19.780'E 188.5 km 45° punt 2: ZEPPEREN 50°49.196'N 5°14.489'E 207.0 km 225° punt 3: AHAUS 52°03.190'N 7°03.870'E 186.8 km 42° finish: HASSELT BRUG 50°56.650'N 5°20.350'E 172.0 km 225° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 08:51:01 UTC, 709 m punt 1: STEINFURT niet gerond afbreekpunt: 51°57.459'N 7°00.947'E @ 10:46:58 UTC, 943 m : 158.3 km 81.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 158.3 km Duur van de proef: 01:55:57 Gemiddelde snelheid: 81.9 km/h Start hoogte: 554 m Hoogte passeren start: 709 m Hoogte aan break-punt: 943 m Hoogteverlies over proef: -389 m Totale score afstand: 158.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 57.0 km Been 1: 50.9 km Been 2: 73.8 km Totaal: 181.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:45:50 UTC einde: 16:36:17 UTC duur: 07:50:27 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 471 m @ 08:57:44 UTC hoog punt: 1616 m @ 14:45:25 UTC hoogtewinst: 1145 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 15:42:48 bearing 45.8° Tweede punt: 16:18:20 bearing 96.6° Totale hoek: 50.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11082 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||