01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Jelle VANDEBEECK -- 2179,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 in NL / XPDR 6101 en uitluisteren 119.100 rond Niederheim
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/07/2022 Piloot: JELLE VANDEBEECK Zweefvliegtuig: PH-1298 Toestel type: ASW 24 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml Logger file: 2022-07-16-LXV-AML-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:07:06 Duurvlucht : 06:06:28 Vrije vlucht : 497.1 km Fasttrack : 99.6 kmh Opgegeven proef: 470.8 km Driehoek : 131.8 km Hoogtewinst : 1386.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.225'N 4°30.330'E tijd: 09:32:01 UTC alti: -94 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.790'N 4°30.070'E = 344° 1.1 km van vertrek tijd: 09:32:39 UTC alti: 330 m Landingspunt pos.: 51°20.272'N 4°30.226'E = 306° 0.1 km van vertrek tijd: 15:39:07 UTC alti: -99 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:07:06 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°21.445'N 4°28.692'E @ 09:38:30 UTC, 287 m punt 1: 51°12.683'N 5°19.357'E @ 10:37:26 UTC, 1094 m punt 2: 51°34.964'N 6°40.832'E @ 11:41:23 UTC, 973 m punt 3: 51°12.614'N 5°31.913'E @ 12:34:33 UTC, 692 m punt 4: 51°23.440'N 4°36.019'E @ 13:29:54 UTC, 949 m punt 5: 51°08.428'N 5°44.786'E @ 14:27:40 UTC, 1466 m Finish: 51°20.249'N 4°29.671'E @ 15:38:01 UTC, 30 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 61.1 km 105° @ 62.2 km/h been 2: 103.1 km 66° @ 96.8 km/h been 3: 90.0 km 243° @ 101.6 km/h been 4: 68.0 km 288° @ 73.7 km/h been 5: 84.7 km 109° @ 88.0 km/h been 6: 90.1 km 285° @ 76.9 km/h Afgelegde afstand: 497.1 km Duur: 05:59:31 Gemiddelde snelheid: 83.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 208.0 m Finishhoogte: 30.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 178 m Totale score afstand: 497.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°15.738'N 5°12.184'E = 99° 49.4 km van vertrek tijd: 10:31:38 UTC alti: 1060 m Finishpunt pos.: 51°13.662'N 5°35.003'E = 99° 76.2 km van vertrek tijd: 12:31:38 UTC alti: 737 m Grootste afstand in 2 uur: 199.2 km Beste snelheid in 2 uur: 99.6 km/h Hoogteverlies: 323 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 473.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E punt 1: DINSLAKEN KOEL 51°34.720'N 6°41.120'E 153.9 km 79° punt 2: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 146.5 km 263° punt 3: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 84.3 km 108° finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 89.1 km 285° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BRASSCHAAT @ 09:46:54 UTC, 562 m punt 1: DINSLAKEN KOEL @ 11:41:13 UTC, 975 m : 153.4 km 80.5 km/h punt 2: WUUSTWEZEL @ 13:29:50 UTC, 941 m : 145.5 km 80.4 km/h punt 3: KINROOI @ 14:27:48 UTC, 1479 m : 83.3 km 86.2 km/h finish: BRASSCHAAT @ 15:37:42 UTC, -68 m : 88.6 km 76.1 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 470.8 km Duur van de proef: 05:50:48 Gemiddelde snelheid: 80.5 km/h Start hoogte: 208 m Hoogte passeren start: 562 m Hoogte passeren finish: -68 m Hoogteverlies over proef: 276 m Totale score afstand: 470.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 58.0 km Been 1: 36.9 km Been 2: 36.9 km Totaal: 131.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:32:39 UTC einde: 15:39:07 UTC duur: 06:06:28 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 208 m @ 09:36:55 UTC hoog punt: 1594 m @ 14:31:39 UTC hoogtewinst: 1386 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:42:53 bearing 359.3° Tweede punt: 14:27:46 bearing 72.8° Totale hoek: 73.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11566 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||