CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-07-2022 -- Thomas DE BRUYN -- 1177,8 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/07/2022
Piloot: THOMAS DE BRUYN
Zweefvliegtuig: D9806
Toestel type: VENTUS2/15M Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 44o
Logger file: 2022-07-10-NAV-44O-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:15:42
Duurvlucht : 03:10:02
Vrije vlucht : 292.5 km
Fasttrack : 120.6 kmh
Driehoek : 261.3 km
Hoogtewinst : 1162.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 54°39.279'N 24°03.909'E
tijd: 10:29:25 UTC
alti: 86 m
Ontkoppelpunt
pos.: 54°37.443'N 24°02.966'E = 197° 3.5 km van vertrek
tijd: 10:35:05 UTC
alti: 702 m
Landingspunt
pos.: 54°39.379'N 24°03.277'E = 285° 0.7 km van vertrek
tijd: 13:45:07 UTC
alti: 92 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:15:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 54°37.657'N 24°02.686'E @ 10:35:19 UTC, 638 m
punt 1: 54°09.615'N 23°18.257'E @ 11:51:36 UTC, 1019 m
punt 2: 54°05.440'N 22°50.010'E @ 12:13:32 UTC, 1109 m
punt 3: 54°11.408'N 24°10.194'E @ 12:56:10 UTC, 1499 m
punt 4: 54°04.876'N 24°32.362'E @ 13:05:41 UTC, 950 m
punt 5: 54°22.823'N 24°05.805'E @ 13:31:01 UTC, 713 m
Finish: 54°39.379'N 24°03.277'E @ 13:45:07 UTC, 92 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 70.9 km 223° @ 55.7 km/h
been 2: 31.7 km 256° @ 86.8 km/h
been 3: 88.0 km 82° @ 123.9 km/h
been 4: 27.0 km 117° @ 170.3 km/h
been 5: 44.1 km 319° @ 104.4 km/h
been 6: 30.8 km 355° @ 131.2 km/h
Afgelegde afstand: 292.5 km
Duur: 03:09:48
Gemiddelde snelheid: 92.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 653.0 m
Finishhoogte: 92.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 561 m
Totale score afstand: 292.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 54°17.621'N 23°32.764'E = 220° 52.4 km van vertrek
tijd: 11:43:53 UTC
alti: 1591 m
Finishpunt
pos.: 54°38.186'N 24°03.372'E = 196° 2.1 km van vertrek
tijd: 13:43:53 UTC
alti: 252 m
Grootste afstand in 2 uur: 241.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 120.6 km/h
Hoogteverlies: 1339 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 266.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 265SILAS 54°36.833'N 23°53.400'E
punt 1: 229RACZKI 53°59.200'N 22°47.250'E 100.1 km 226°
punt 2: 032BOBRISKES 54°19.900'N 24°29.750'E 118.0 km 70°
punt 3: 226PUNIA 54°30.633'N 24°06.067'E 32.4 km 308°
finish: 220POCIUNAI 54°39.183'N 24°03.467'E 16.1 km 350°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 265SILAS @ 10:57:19 UTC, 1085 m
punt 1: 229RACZKI niet gerond
afbreekpunt: 54°05.373'N 22°50.130'E @ 12:13:26 UTC, 1112 m : 88.3 km 69.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 88.3 km
Duur van de proef: 01:16:07
Gemiddelde snelheid: 69.6 km/h
Start hoogte: 474 m
Hoogte passeren start: 1085 m
Hoogte aan break-punt: 1112 m
Hoogteverlies over proef: -638 m
Totale score afstand: 88.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 87.9 km
Been 1: 100.3 km
Been 2: 73.2 km
Totaal: 261.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:35:05 UTC
einde: 13:45:07 UTC
duur: 03:10:02
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 474 m @ 10:40:05 UTC
hoog punt: 1636 m @ 11:43:40 UTC
hoogtewinst: 1162 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6194
| |||||||||||||||||||||