01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-07-2022 -- Thomas DE BRUYN -- 1368,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Egc luchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/07/2022 Piloot: THOMAS DE BRUYN Zweefvliegtuig: D9806 Toestel type: VENTUS2/15M Klasse: Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 44o Logger file: 2022-07-14-NAV-44O-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:00:52 Duurvlucht : 03:56:22 Vrije vlucht : 347.0 km Fasttrack : 125.3 kmh Opgegeven proef: 313.7 km Driehoek : 246.1 km Hoogtewinst : 1262.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 54°39.270'N 24°03.901'E tijd: 09:22:31 UTC alti: 95 m Ontkoppelpunt pos.: 54°37.779'N 24°03.606'E = 187° 2.8 km van vertrek tijd: 09:27:01 UTC alti: 698 m Landingspunt pos.: 54°39.431'N 24°03.327'E = 296° 0.7 km van vertrek tijd: 13:23:23 UTC alti: 87 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:00:52 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 54°34.183'N 24°02.067'E @ 09:39:21 UTC, 1014 m punt 1: 54°41.252'N 23°47.226'E @ 10:07:56 UTC, 714 m punt 2: 53°54.828'N 23°12.047'E @ 11:36:31 UTC, 1165 m punt 3: 54°02.205'N 22°30.771'E @ 12:00:49 UTC, 1033 m punt 4: 54°13.008'N 24°24.890'E @ 12:52:04 UTC, 1361 m punt 5: 54°18.729'N 24°09.217'E @ 13:04:09 UTC, 1021 m Finish: 54°39.431'N 24°03.327'E @ 13:23:23 UTC, 87 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.7 km 310° @ 43.4 km/h been 2: 94.2 km 204° @ 63.8 km/h been 3: 47.2 km 287° @ 116.5 km/h been 4: 125.9 km 80° @ 147.4 km/h been 5: 20.1 km 302° @ 99.6 km/h been 6: 38.9 km 351° @ 121.4 km/h Afgelegde afstand: 347.0 km Duur: 03:44:02 Gemiddelde snelheid: 92.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 527.0 m Finishhoogte: 87.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 440 m Totale score afstand: 347.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 54°04.661'N 23°14.854'E = 220° 83.3 km van vertrek tijd: 11:23:38 UTC alti: 1172 m Finishpunt pos.: 54°39.431'N 24°03.327'E = 296° 0.7 km van vertrek tijd: 13:23:23 UTC alti: 87 m Grootste afstand in 2 uur: 250.6 km Beste snelheid in 2 uur: 125.3 km/h Hoogteverlies: 1085 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 317.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 265SILAS 54°36.833'N 23°53.400'E punt 1: 162MALOWISTE 53°55.700'N 23°13.083'E 88.0 km 210° punt 2: 188OLECKO 54°02.267'N 22°30.433'E 48.2 km 285° punt 3: 212PERLOJA 54°12.867'N 24°25.117'E 126.5 km 80° punt 4: 226PUNIA 54°30.633'N 24°06.067'E 38.9 km 328° finish: 220POCIUNAI 54°39.183'N 24°03.467'E 16.1 km 350° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 265SILAS @ 10:22:15 UTC, 1222 m punt 1: 162MALOWISTE @ 11:32:29 UTC, 852 m : 87.5 km 74.7 km/h punt 2: 188OLECKO @ 12:00:50 UTC, 1031 m : 47.2 km 99.9 km/h punt 3: 212PERLOJA @ 12:52:01 UTC, 1368 m : 125.5 km 147.1 km/h punt 4: 226PUNIA @ 13:16:20 UTC, 762 m : 37.9 km 93.5 km/h finish: 220POCIUNAI @ 13:23:03 UTC, 98 m : 15.6 km 139.4 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 313.7 km Duur van de proef: 03:00:48 Gemiddelde snelheid: 104.1 km/h Start hoogte: 527 m Hoogte passeren start: 1222 m Hoogte passeren finish: 98 m Hoogteverlies over proef: 429 m Totale score afstand: 313.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 108.3 km Been 1: 68.9 km Been 2: 68.9 km Totaal: 246.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:27:01 UTC einde: 13:23:23 UTC duur: 03:56:22 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 446 m @ 10:33:04 UTC hoog punt: 1708 m @ 12:48:45 UTC hoogtewinst: 1262 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5135 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||