01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Dries VAN GESTEL -- 1645,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Transponder 7000. Contact Beek voor crossing (aproaved) maar uiteindelijk niet nodig gehad. Bij neiderheim 6101 en 119.110. Contact budel voor landen.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/07/2022 Piloot: DRIES VAN GESTEL Zweefvliegtuig: D8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15M Logger type: LX Navigation s/n: gt1 Logger file: 2022-07-16-LXN-GT1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:27:56 Duurvlucht : 05:26:51 Vrije vlucht : 456.6 km Fasttrack : 93.8 kmh Opgegeven proef: 158.2 km Driehoek : 412.2 km Hoogtewinst : 1329.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.586'N 4°57.088'E tijd: 09:52:18 UTC alti: -64 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.827'N 4°58.063'E = 68° 1.2 km van vertrek tijd: 09:53:23 UTC alti: 420 m Landingspunt pos.: 51°15.393'N 5°36.256'E = 108° 47.8 km van vertrek tijd: 15:20:14 UTC alti: -60 m Afstand take-off tot landing: 47.8 Totale vluchtduur: 05:27:56 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°24.715'N 4°57.924'E @ 09:54:41 UTC, 409 m punt 1: 51°13.119'N 5°12.362'E @ 10:15:45 UTC, 1204 m punt 2: 51°17.162'N 6°07.179'E @ 10:56:48 UTC, 1214 m punt 3: 50°36.439'N 6°28.668'E @ 11:42:30 UTC, 1225 m punt 4: 51°19.749'N 5°57.197'E @ 12:57:42 UTC, 1200 m punt 5: 51°41.582'N 7°02.271'E @ 14:01:35 UTC, 1290 m Finish: 51°14.900'N 5°35.828'E @ 15:19:24 UTC, 34 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 27.3 km 142° @ 77.7 km/h been 2: 64.2 km 83° @ 93.9 km/h been 3: 79.6 km 161° @ 104.5 km/h been 4: 88.4 km 336° @ 70.5 km/h been 5: 85.5 km 61° @ 80.3 km/h been 6: 111.7 km 244° @ 86.1 km/h Afgelegde afstand: 456.6 km Duur: 05:24:43 Gemiddelde snelheid: 84.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 47.8 km Starthoogte: 327.0 m Finishhoogte: 34.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 293 m Totale score afstand: 456.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.336'N 4°58.078'E = 39° 1.8 km van vertrek tijd: 09:57:26 UTC alti: 735 m Finishpunt pos.: 50°45.041'N 6°23.443'E = 125° 123.6 km van vertrek tijd: 11:57:26 UTC alti: 899 m Grootste afstand in 2 uur: 187.5 km Beste snelheid in 2 uur: 93.8 km/h Hoogteverlies: -164 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 466.7 km GELDIG vertrek: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E punt 1: REUVER 51°17.039'N 6°04.879'E 78.6 km 99° punt 2: SCHLEIDE 50°31.089'N 6°28.310'E 89.5 km 162° punt 3: LIBRAMON 49°54.779'N 5°21.119'E 104.5 km 230° punt 4: WASSEIGE 50°37.079'N 4°59.589'E 82.5 km 342° punt 5: WINTERSL 50°59.200'N 5°28.699'E 53.4 km 40° finish: WEELDE A 51°24.049'N 4°58.130'E 58.2 km 323° landing: NO_NAME 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE A @ 09:59:45 UTC, 955 m punt 1: REUVER @ 10:56:16 UTC, 1152 m : 78.6 km 83.4 km/h punt 2: SCHLEIDE niet gerond afbreekpunt: 50°36.439'N 6°28.668'E @ 11:42:30 UTC, 1225 m : 79.6 km 103.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 158.2 km Duur van de proef: 01:42:45 Gemiddelde snelheid: 92.4 km/h Start hoogte: 327 m Hoogte passeren start: 955 m Hoogte aan break-punt: 1225 m Hoogteverlies over proef: -898 m Totale score afstand: 158.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 138.5 km Been 1: 126.9 km Been 2: 146.7 km Totaal: 412.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:53:23 UTC einde: 15:20:14 UTC duur: 05:26:51 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 327 m @ 09:54:05 UTC hoog punt: 1656 m @ 14:21:14 UTC hoogtewinst: 1329 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:54:39 bearing 30.4° Tweede punt: 11:42:32 bearing 102.4° Totale hoek: 72.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7514 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||