01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Dominique WERQUIN -- 1069,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt, wel Zwartberg uitgeluisterd.
IGC File gegevens: 133 Declaratie onvolledig (gecheckt) Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/07/2022 Piloot: Zweefvliegtuig: OO-ZQP Toestel type: G 102 ASTIR CS Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 3rf Logger file: 2022-07-16-LXV-3RF-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 400 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:53:14 Duurvlucht : 03:52:22 Vrije vlucht : 217.8 km Fasttrack : 63.4 kmh Opgegeven proef: 205.3 km Hoogtewinst : 1183.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.578'N 4°57.074'E tijd: 10:31:35 UTC alti: -76 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.909'N 4°58.147'E = 64° 1.4 km van vertrek tijd: 10:32:27 UTC alti: 408 m Landingspunt pos.: 51°23.918'N 4°58.484'E = 69° 1.7 km van vertrek tijd: 14:24:49 UTC alti: -79 m Afstand take-off tot landing: 1.7 Totale vluchtduur: 03:53:14 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°24.750'N 4°57.446'E @ 10:34:19 UTC, 333 m punt 1: 51°00.303'N 5°31.771'E @ 11:36:52 UTC, 1464 m punt 2: 51°09.781'N 5°22.738'E @ 11:52:46 UTC, 1141 m punt 3: 51°13.205'N 5°01.447'E @ 12:21:11 UTC, 1285 m punt 4: 51°27.276'N 4°43.244'E @ 13:11:59 UTC, 1191 m punt 5: 51°10.520'N 5°13.361'E @ 13:58:04 UTC, 1328 m Finish: 51°23.887'N 4°57.570'E @ 14:23:44 UTC, -21 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 60.4 km 138° @ 58.0 km/h been 2: 20.5 km 329° @ 77.3 km/h been 3: 25.6 km 285° @ 54.1 km/h been 4: 33.6 km 321° @ 39.7 km/h been 5: 46.8 km 131° @ 60.9 km/h been 6: 30.8 km 324° @ 72.1 km/h Afgelegde afstand: 217.8 km Duur: 03:49:25 Gemiddelde snelheid: 57.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 299.0 m Finishhoogte: -21.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 320 m Totale score afstand: 217.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.588'N 5°00.690'E = 66° 4.6 km van vertrek tijd: 10:52:33 UTC alti: 957 m Finishpunt pos.: 51°22.259'N 4°48.014'E = 257° 10.8 km van vertrek tijd: 12:52:33 UTC alti: 896 m Grootste afstand in 2 uur: 126.8 km Beste snelheid in 2 uur: 63.4 km/h Hoogteverlies: 61 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 205.3 km GELDIG vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E punt 1: ZWARTBERG-GENK 51°00.850'N 5°31.350'E 56.0 km 143° punt 2: MEER AFRIT 51°27.200'N 4°43.330'E 74.2 km 312° punt 3: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 46.1 km 131° finish: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 29.0 km 334° landing: LANDING 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE 25 @ 10:53:41 UTC, 873 m punt 1: ZWARTBERG-GENK @ 11:36:14 UTC, 1394 m : 56.0 km 78.9 km/h punt 2: MEER AFRIT @ 13:12:00 UTC, 1192 m : 74.2 km 46.5 km/h punt 3: KEIHEUVEL @ 13:58:12 UTC, 1326 m : 46.1 km 59.9 km/h finish: WEELDE 25 @ 14:20:13 UTC, 181 m : 29.0 km 78.9 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 205.3 km Duur van de proef: 03:26:32 Gemiddelde snelheid: 59.6 km/h Start hoogte: 299 m Hoogte passeren start: 873 m Hoogte passeren finish: 181 m Hoogteverlies over proef: 118 m Totale score afstand: 205.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 22.8 km Been 1: 35.8 km Been 2: 22.8 km Totaal: 81.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:32:27 UTC einde: 14:24:49 UTC duur: 03:52:22 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 299 m @ 10:33:39 UTC hoog punt: 1482 m @ 11:37:03 UTC hoogtewinst: 1183 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:36:59 bearing 80.7° Tweede punt: 13:12:03 bearing 14.9° Totale hoek: -65.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Declaratie onvolledig (gecheckt) Rekentijd 6828 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||