01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2022 -- Guy TEEUWEN -- 1920,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: sector Zoersel open , uitluisteren Florennes 124.380 , crossing Beverlo na 17u.
IGC File gegevens: Scoring versie: 19.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/07/2022 Piloot: TEEUWEN GUY Zweefvliegtuig: D 2499 Toestel type: ASW 20 Klasse: 15-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4cz Logger file: 2022-07-16-NAV-4CZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:51:00 Duurvlucht : 06:48:31 Vrije vlucht : 528.1 km Fasttrack : 93.4 kmh Opgegeven proef: 166.0 km Driehoek : 224.3 km Hoogtewinst : 1052.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZR Zoersel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°15.898'N 4°45.287'E tijd: 09:52:26 UTC alti: -84 m Ontkoppelpunt pos.: 51°17.743'N 4°47.393'E = 36° 4.2 km van vertrek tijd: 09:54:55 UTC alti: 455 m Landingspunt pos.: 51°15.905'N 4°45.201'E = 277° 0.1 km van vertrek tijd: 16:43:26 UTC alti: -88 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:51:00 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°14.813'N 4°42.476'E @ 10:08:47 UTC, 795 m punt 1: 51°14.576'N 5°16.517'E @ 10:38:05 UTC, 972 m punt 2: 50°05.763'N 4°55.558'E @ 12:03:57 UTC, 1371 m punt 3: 51°14.290'N 5°17.920'E @ 13:42:50 UTC, 1309 m punt 4: 50°23.674'N 5°00.768'E @ 14:36:50 UTC, 1437 m punt 5: 51°02.479'N 5°19.526'E @ 15:41:42 UTC, 1329 m Finish: 51°18.608'N 4°37.401'E @ 16:35:02 UTC, 783 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 39.6 km 90° @ 81.1 km/h been 2: 129.9 km 191° @ 90.8 km/h been 3: 129.8 km 12° @ 78.7 km/h been 4: 96.0 km 192° @ 106.6 km/h been 5: 75.3 km 17° @ 69.6 km/h been 6: 57.5 km 302° @ 64.7 km/h Afgelegde afstand: 528.1 km Duur: 06:26:15 Gemiddelde snelheid: 82.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 10.5 km Starthoogte: 421.0 m Finishhoogte: 783.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -362 m Totale score afstand: 528.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°01.851'N 5°16.034'E = 126° 44.3 km van vertrek tijd: 10:57:41 UTC alti: 1293 m Finishpunt pos.: 50°47.363'N 5°13.904'E = 148° 62.6 km van vertrek tijd: 12:57:41 UTC alti: 1139 m Grootste afstand in 2 uur: 186.8 km Beste snelheid in 2 uur: 93.4 km/h Hoogteverlies: 154 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 651.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZOERSEL OOSTMALL 51°15.883'N 4°45.200'E punt 1: POINT_1 51°14.499'N 5°16.285'E 36.3 km 94° punt 2: POINT_2 49°44.138'N 4°48.646'E 170.7 km 191° punt 3: BALEN KEIHEUVEL 51°10.700'N 5°13.250'E 163.1 km 10° punt 4: POINT_3 50°06.452'N 4°57.912'E 120.5 km 189° punt 5: POINT_4 51°11.920'N 5°16.772'E 123.4 km 10° finish: ZOERSEL OOSTMALL 51°15.883'N 4°45.200'E 37.5 km 282° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZOERSEL OOSTMALL @ 10:11:29 UTC, 1010 m punt 1: POINT_1 @ 10:38:05 UTC, 972 m : 36.3 km 81.8 km/h punt 2: POINT_2 niet gerond afbreekpunt: 50°05.763'N 4°55.558'E @ 12:03:57 UTC, 1371 m : 129.8 km 90.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 166.0 km Duur van de proef: 01:52:28 Gemiddelde snelheid: 88.6 km/h Start hoogte: 421 m Hoogte passeren start: 1010 m Hoogte aan break-punt: 1371 m Hoogteverlies over proef: -950 m Totale score afstand: 166.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 62.8 km Been 1: 98.7 km Been 2: 62.8 km Totaal: 224.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:54:55 UTC einde: 16:43:26 UTC duur: 06:48:31 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 421 m @ 09:57:07 UTC hoog punt: 1473 m @ 15:05:42 UTC hoogtewinst: 1052 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:03:25 bearing 160.7° Tweede punt: 16:34:58 bearing 12.0° Totale hoek: -148.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 9282 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||