CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef22-06-2022 -- Paul VAN DEN BORNE & DIRK VAN DEN BORNE -- 1140,7 punten
Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 22/06/2022
Piloot: BART LEYSEN
Zweefvliegtuig: D-KFND
Toestel type: DUO Klasse: 15
Logger type: LX Navigation s/n: nh1
Logger file: 2022-06-22-LXN-NH1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:55:06
Duurvlucht : 04:30:49
Vrije vlucht : 319.4 km
Fasttrack : 93.8 kmh
Driehoek : 401.3 km
Hoogtewinst : 2012.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 50°41.899'N 12°26.856'E
tijd: 10:04:20 UTC
alti: 306 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°42.147'N 12°27.378'E = 53° 0.8 km van vertrek
tijd: 10:05:06 UTC
alti: 637 m
Landingspunt
pos.: 49°23.405'N 10°13.191'E = 228° 215.5 km van vertrek
tijd: 14:59:26 UTC
alti: 395 m
Afstand take-off tot landing: 215.5
Totale vluchtduur: 04:55:06
Motorgebruik
aantal keren: 2
totale motortijd: 2.7 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°40.459'N 12°26.669'E @ 10:25:03 UTC, 1143 m
punt 1: 50°23.679'N 12°01.566'E @ 11:20:50 UTC, 1353 m
punt 2: 50°17.974'N 11°36.860'E @ 11:50:23 UTC, 1894 m
punt 3: 50°26.310'N 11°01.983'E @ 12:25:03 UTC, 2469 m
punt 4: 50°26.437'N 10°09.484'E @ 13:02:14 UTC, 1927 m
punt 5: 50°09.148'N 9°37.893'E @ 13:38:44 UTC, 1899 m
Finish: 49°26.169'N 10°12.139'E @ 14:55:52 UTC, 666 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 43.0 km 224° @ 46.2 km/h
been 2: 31.2 km 250° @ 63.3 km/h
been 3: 44.1 km 291° @ 76.4 km/h
been 4: 62.2 km 271° @ 100.3 km/h
been 5: 49.3 km 230° @ 81.1 km/h
been 6: 89.6 km 153° @ 69.7 km/h
Afgelegde afstand: 319.4 km
Duur: 04:30:49
Gemiddelde snelheid: 70.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 213.4 km
Starthoogte: 1143.0 m
Finishhoogte: 666.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 477 m
Totale score afstand: 319.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°18.659'N 11°34.671'E = 235° 75.3 km van vertrek
tijd: 11:53:03 UTC
alti: 1930 m
Finishpunt
pos.: 49°52.427'N 9°51.154'E = 245° 206.4 km van vertrek
tijd: 13:53:03 UTC
alti: 964 m
Grootste afstand in 2 uur: 187.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 93.8 km/h
Hoogteverlies: 966 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 206.6 km GELDIG
vertrek: WEELDE A 51°24.050'N 4°58.129'E
start: WEELDE07 51°22.867'N 4°54.250'E
punt 1: WINTERSL 50°59.199'N 5°28.700'E 59.5 km 137°
punt 2: LOENHOUT 51°24.200'N 4°40.950'E 72.4 km 310°
punt 3: WEZEL 51°11.467'N 5°13.109'E 44.2 km 122°
finish: WEELDE07 51°22.867'N 4°54.250'E 30.5 km 314°
landing: WEELDEAE 51°24.050'N 4°58.132'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 637 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 122.3 km
Been 1: 112.4 km
Been 2: 166.6 km
Totaal: 401.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:25:03 UTC
einde: 14:55:52 UTC
duur: 04:30:49
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 679 m @ 11:08:11 UTC
hoog punt: 2691 m @ 12:38:47 UTC
hoogtewinst: 2012 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7274
| |||||||||||||||||||||