CHARRON 2022 Challenge
01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-07-2022 -- Bertrand DEWIT -- 196,3 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 19.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/07/2022
Piloot: BERTRAND DEWIT
Zweefvliegtuig: D-0192
Toestel type: G 102 ASTIR Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0l
Logger file: 2022-07-17-FLA-R0L-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:43:37
Duurvlucht : 02:40:42
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°17.689'N 3°14.599'E
tijd: 12:39:52 UTC
alti: -11 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°17.689'N 3°14.599'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 12:39:52 UTC
alti: -11 m
Landingspunt
pos.: 48°17.626'N 3°14.614'E = 171° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:23:29 UTC
alti: -4 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 02:43:37
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 70.9 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1 48°17.367'N 3°10.875'E
punt 1: 2 48°17.300'N 3°24.783'E 17.2 km 90°
punt 2: 3 48°13.158'N 3°11.281'E 18.4 km 245°
punt 3: 4 48°13.587'N 3°24.773'E 16.7 km 87°
finish: 5 48°17.367'N 3°10.875'E 18.6 km 292°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1 @ 13:24:56 UTC, 779 m
punt 1: 2 niet gerond
afbreekpunt: 48°17.180'N 3°22.402'E @ 14:42:49 UTC, 890 m : 14.2 km 11.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 14.2 km
Duur van de proef: 01:17:53
Gemiddelde snelheid: 11.0 km/h
Start hoogte: 220 m
Hoogte passeren start: 779 m
Hoogte aan break-punt: 890 m
Hoogteverlies over proef: -670 m
Totale score afstand: 14.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:42:47 UTC
einde: 15:23:29 UTC
duur: 02:40:42
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 220 m @ 12:52:00 UTC
hoog punt: 1113 m @ 15:11:49 UTC
hoogtewinst: 893 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 717
| |||||||||||||||||||||